Renovació de la targeta d'aparcament individual

La campanya de renovació durarà fins el 31 de desembre de 2017

Les persones que disposin d'una targeta d'aparcament individual per persona amb discapacitat emesa abans del febrer del 2014, han de renovar-la.

La nova targeta incorpora un holograma que evitarà reproduccions i usos fraudulents.

Quina documentació cal aportar?

  • La targeta d’aparcament antiga
  • Una fotografia en color tipus carnet
  • Un document d’identificació original: DNI, NIE o passaport vigent

En cas que es delegui el tràmit a una altra persona, també cal aportar:

  • Una autorització signada per la persona sol·licitant
  • Un document d’identificació original de la persona autoritzada

On cal portar la documentació?

Al Servei d’Atenció al Públic de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat (IMPD) al carrer València, 344, planta baixa.

L’horari d’atenció és de dilluns a divendres de 9 a 14 h i de dilluns a dijous de 15 a 18 h.

Si necessiten més informació o ser atès en llengua de signes, poden sol·licitar-ho a través del telèfon 93 413 28 09 o  del correu electrònic sap@bcn.cat

 

L’Ajuntament de Barcelona, a través de l’IMPD, atorga la targeta d’aparcament per facilitar l’autonomia personal de les persones amb discapacitat.