Categoria: Agenda, dones, Entitats, Música.

Flamenco! Amb Lídia Mora i Ruselito

Dissabte 17 de novembre a les 21h amb entrada lliure

FLAMENCO!

Feia molt que a Boca Nord no fèiem flamenc i aquesta nit ens apropem al “duende” i al “compás” amb dos joves músics de l’escena barcelonina, sorgits del projecte Cabal Musical, del Taller de Músics :
LÍDIA MORA al cante i RUSELITO al toque

Lídia Mora, de Sant Andreu (Barcelona), es presenta com una cantaora autodidacta. S’ha nodrit del flamenco del carrer i del seu barri. S’apropà al flamenco després d’escoltar i cantar cantaores de referència com Mairena, Porrina de Badajoz, Farina… Oberta a l’aprenentatge continu per créixer a partir del flamenco.

Ruselito al toque
Amb les seves pròpies paraules es presenta:” Empecé a tocar la guitarra flamenca con 16 años, actualmente tengo 23. Mi comienzo fue en casal de joves de roquetes en clases colectivas. A partir de estar 2 años y medio aprendiendo allá, decidí apuntarme al Taller de músics y aprender un poco de lenguaje musical y a dar 1 año de clases con Juan Gómez Chicuelo. Durante este tiempo de aprendizaje conocí a varios artistas flamencos con los que comenze a actuar en directo y continuar con mi aprendizaje. Muchas de las actuaciones las hice en bares restaurante, hoteles, lugares específicos de música, centros cívicos y en la prisión de Can Brians. Mas tarde quise probar con otro de los maestros de la guitarra flamenca y decidi apuntarme a clases de Rafael Cañizares en su escuela en sabadell en la que actualmente estoy.”

Escolta la seva música aquí.