Canals de comunicació telefònics amb la ciutadania

A més del 010, a través del qual podeu obtenir informació, dur a terme tràmits, fer suggeriments i reclamacions, així com presentar queixes, l’Ajuntament disposa del telèfon del civisme, i us informa dels telèfons d’urgències.

Telèfon d’informació i tramitació

El telèfon 010 és un servei d'informació municipal i general sobre equipaments, agenda d'actes i serveis dins l'àmbit metropolità. Per mitjà d’aquest telèfon també es poden fer tràmits i gestions tributàries (pagaments i domiciliacions de tributs) de l'Ajuntament de Barcelona.

Línia telefònica gratuïtaMés informació del 010.

Telèfon del civisme

El Telèfon del Civisme atén de manera exclusiva queixes i suggeriments de la ciutadania referents als serveis de neteja, manteniment i control de l'espai urbà.

Línia telefònica gratuïta Més informació del telèfon del civisme

Emergències

CatSalut Respon

Bombers

Guàrdia Urbana

Policia Nacional

Consulteu altres telèfons d’urgències

Comparteix aquest contingut