Els mercats de Barcelona s’afegeixen a la campanya “A l’abril cada paraula val per mil”

Quan

4/4/2017

La campanya “A l’abril cada paraula val per mil” arriba als comerços i mercats de Barcelona per celebrar Sant Jordi amb el comerç. Enguany, aquesta iniciativa del Centre de Normalització Lingüística (CNL) s’estén a les parades dels mercats amb l’objectiu de divulgar la llengua catalana de manera lúdica, popular i científica i promoure’n l’ús al comerç de la ciutat.

"A l'abril cada paraula val per mil" és una col·lecció de cartells que expliquen l'etimologia de paraules relacionades amb el comerç amb motiu de la celebració de Sant Jordi. Durant tot el mes d’abril, el Centre de Normalització Lingüística de Barcelona regalarà roses lingüístiques a través de més de 6.000 cartells que difonen 92 paraules diferents.

Gràcies a la col·laboració de Mercats de Barcelona, aquest any la campanya s'estén a les parades dels mercats de la ciutat on els clients seran convidats a participar en el sorteig de tres cistelles amb productes de mercat.

Per participar en el sorteig, els clients hauran de fer-se una autofoto amb un dels cartells de la campanya que trobaran penjats a les parades entre el 4 i el 29 d'abril i publicar-la al Facebook de Mercats de Barcelona, després d’haver-se fet seguidor de la pàgina. Consulteu aquí les bases del sorteig.

Podeu veure una mostra dels cartells de la campanya de 2017 aquí.