Una Shopping Night de Meravella

‘Alicia en el País de les Meravelles’, de Lewis Carroll, serà el fil conductor d’aquesta setena edició, on la gastronomia i el luxe tindran un paper destacat

Aquest proper 1 de desembre, el Passeig de Gràcia es torna a mobilitzar per celebrar una de les nits amb més ressò comercial de la ciutat, com és la Shopping Night Barcelona. Més de 100 establiments, distribuïts en 1,4 kilòmetres, restaran oberts fins la 1 de la matinada, amb el fi de promocionar el comerç de la zona i la seva connexió amb la ciutadania, tal i com ha explicat el president dels Amics del Passeig de Gràcia, Luis Sans, una de les entitats organitzadores.

Enguany, el sector de la restauració serà un dels elements destacats de l’edició, oferint la seva millor cuina als assistents amb un tastet de les elaboracions més avantguardistes del moment a la Gran Via i al carrer Casp i la presència de ‘food-trucks’, així com de la unió de Formatges de Suïssa, que romandrà al carrer Provença.

L’altra novetat d’aquesta edició serà el Luxury Experience, una acreditació que repartiran les botigues de luxe del propi Passeig de Gràcia i que convidarà als seus clients a viure la Shopping Night d’una manera única i exclusiva.

Barcelona com el País de les Meravelles

L’acte adoptarà l’estètica de la novel·la de Lewis Carroll, ‘Alicia en el País de les Meravelles’, que aquest any celebra el seu 150º aniversari, reconvertint el Palau Robert com la Cort de la Reina de Cors, interpretada per la dissenyadora, Ágatha Ruiz de la Prada, o l’espai davant de La Pedrera com el Jardí de les Flors vivents, amb una passarel·la.

També destacaran propostes musicals al carrer Provença, una exposició organitzada pel Reial Cercle (entre Rosselló i Provença), una curiosa la partida d'escacs que se celebrarà entre els carrers de Provença i Mallorca, i una cursa. Aquest any s’espera superar els 85.000 assistents de l’edició passada. 

Una Shopping Night de Meravella