Telèfon del Civisme

A partir de l’1 d’abril de 2017, el Telèfon del Civisme 900 226 226 queda com a telèfon gratuït exclusiu per comunicar queixes i suggeriments sobre la ciutat.

Amb aquest telèfon, la ciutadania pot comunicar gratuïtament avisos, incidències, queixes, reclamacions, suggeriments i agraïments sobre el funcionament de la ciutat i dels serveis municipals, que també es poden fer arribar a l’Ajuntament mitjançant aquest web, a través de l’espai d’atenció en línia.

Per exemple, s’hi poden comunicar qüestions relacionades amb els desperfectes en l’espai públic, el mobiliari urbà, la neteja, la recollida d’animals morts, la recollida domiciliària de roba o l’existència de vehicles abandonats, entre altres.

Informació

Horaris

Tots els dies de 8.00 a 24.00 hores.

També es pot sol·licitar cita prèvia per a les oficines d'atenció ciutadana (OAC), de dilluns a dissabte, de 8.00 a 20.00 hores.

Telèfons

900226226