Telèfon del Civisme

A partir de l’1 d’abril de 2017, el Telèfon del Civisme 900 226 226 queda com a telèfon gratuït exclusiu per comunicar queixes i suggeriments sobre la ciutat.

Amb aquest telèfon, la ciutadania pot comunicar gratuïtament avisos, incidències, queixes, reclamacions, suggeriments i agraïments sobre el funcionament de la ciutat i dels serveis municipals, que també es poden fer arribar a l’Ajuntament mitjançant aquest web, a través de l’espai d’atenció en línia.

També permet fer el pagament d'impostos i multes mitjançant la targeta de crèdit, i la domiciliació bancària d'impostos, taxes i preus públics.

Per exemple, s’hi poden comunicar qüestions relacionades amb els desperfectes en l’espai públic, el mobiliari urbà, la neteja, la recollida d’animals morts, la recollida domiciliària de roba o l’existència de vehicles abandonats, entre altres.

Informació

Horaris

Tots els dies de 8.00 a 24.00 hores.

També es pot sol·licitar cita prèvia per a les oficines d'atenció ciutadana (OAC), de dilluns a dissabte, de 8.00 a 20.00 hores.

Telèfons
900226226

Comparteix aquest contingut