Telèfon del Civisme

Amb aquest telèfon, els ciutadans poden comunicar gratuïtament avisos, incidències, queixes, reclamacions, suggeriments i agraïments sobre el funcionament de la ciutat i dels serveis municipals que també es poden fer arribar a l’Ajuntament mitjançant aquest web, a través de l’espai d’atenció en línia.

Per exemple, s’hi poden comunicar qüestions relacionades amb els desperfectes en l’espai públic, el mobiliari urbà, la neteja, la recollida d’animals morts, la recollida domiciliària de roba o l’existència de vehicles abandonats, entre altres.

També permet fer el pagament d'impostos i multes mitjançant la targeta de crèdit, i la domiciliació bancària d'impostos, taxes i preus públics.

Així mateix, a partir del 29 d’agost de 2016 es pot demanar cita prèvia per ser atès a la xarxa d’oficines d’atenció a la ciutadania.

Informació

Horaris

Tots els dies de 8.00 a 24.00 hores.

També es pot sol·licitar cita prèvia per a les oficines d'atenció ciutadana (OAC), de dilluns a dissabte, de 8.00 a 20.00 hores.

Telèfons

900226226