Equip Humà

Professorat

Personal d'administració i serveis

Oficines

      Santiago Miguel Aguilera

Consergeria

      Antonio Nuñez Serres

Ha realitzat els seus estudis al Conservatori Superior de Musica de Barcelona i a l'Escola Luthier d'arts musicals. També ha realitzat estudis d’art a l’Escola Massana de Barcelona.

Ha assistit a cursos de perfeccionament i master-class amb els mestres José Tomás, David Russell, Hopkinson Smith, Manuel Barrueco I Leo Brouwer. També ha estudiat composició amb el guitarrista i compositor Feliu Gasull.

L’any 1993 va ser guardonat en el Concurs d’Interpretació Musical de Sant Joan de Vilatorrada en la categoria de solista.

Especialitzant-se en la música de cambra ha format part de diverses formacions.

Compagina la seva feina com a intèrpret amb la pedagógica a l'Escola Municipal de Música de Sant Andreu Mestre Pich Santasusana.

Obté el Grau Mitjà de saxòfon al Conservatori de Sabadell amb Premi d’Honor i es llicencia en Pedagogia de l’instrument a l’ESMuC, on obté les màximes qualificacions pel seu  projecte final de carrera. És diplomada en el Màster d’interpretació a la Musikhochschule de Basel (Suïssa). Durant el 2012-2013 és becada en diverses ocasions i farà  gires amb l'ensemble Zone Expérimentale i el seu ensemble AvantgarDammes per Alemanya, Àustria, Suïssa, Eslovènia i Catalunya, actuant en els festivals internacionals  IMPULS i Festival de Música Electrònica de Basilea. Com a saxofonista, ha rebut formació de música clàssica i contemporània i jazz d’intèrprets internacionalment reconeguts com Arno Bornkamp, Claude Delangle, Marie Bernadette, Llibert Fortuny i Gorka Benítez. Com a cantant, és membre i solista del Cor de Cambra ARSinNOVA i col·labora amb Lieder Camera i BZM Cor. En el món del jazz, s’interessa en la improvisació vocal. També és cantant i saxofonista a Möek, grup de música mediterrània. Actualment és professora de saxo a l’EMM Sant Andreu i l'EMM Eixample.

Nascuda a Càceres, començà els seus estudis musicals en l’especialitat de fagot al Conservatori “Hermanos Berzosa” de la mateixa ciutat, amb el professor Vicente García .
Seguidament, es va traslladar a Mùrcia on va cursar els estudis superiors al Conservatori “Manuel Massotti Littel” on és va llicenciar.
Ha fet cursos i masterclasses amb fagotistes com Santiago Ríos, Enrique Abargues, Vicente Merenciano, Vicente García, Ovidio Danzi…
Ha estat membre de diferents orquestres joves i ha col·laborat amb orquestres com ara l’OCG, l’OSRM, l’OBC, l’OJC, l’OSV o la GIOrquestra, entre d’altres.
En l’actualitat és membre fundadora del Quintet Quatre +1.
En l’àmbit pedagògic ha treballat als Conservatoris Professionals de Cieza i Jumilla (Mùrcia) i actualment és professora de fagot a l’escola i conservatori
“Mestre Montserrat” a Vilanova i la Geltrú i a les Escoles Municipals de Música de Barcelona: l’Eixample ‘Joan Manel Serrat’, Sant Andreu ‘Mestre Pich Santasusana’ i Nou Barris.

Titulada Superior de Música en les especialitats de Solfeig, Teoria de la Música, Transposició i Acompanyament (Titulació del Pla 66 ) i Titulació de Professora de Música, especialitat Piano ( Titulació del Pla 66 ).

M’he format en Pedagogia Musical, mètode Orff i Audició per l’Escola de Pedagogia Musical Mètode/Ireneu Segarra, fent cursos de Didàctica del Solfeig i de LLenguatge Musical LOGSE  amb el catedràtic Xavier Boliart, en Mètode Jacque-Dalcroze i en Mètode Willems amb Jacques Chapuis i Sílvia del Bianco a l’Institut Joan LLongueres. He participat al 1er curs Internacional de Rítmica Jacque-Dalcroze  i vaig obtenir el Diploma Pedagògic d’Educació Musical Willems ( Mòdul A de l’Associació Internacional Dommartin-Lyon, França ). He fet també diversos cursos de tècnica corporal: mètode Cos/Art, impartit per Yiya Díaz i de Moviment Integral, impartit per Glòria Martínez, fundadora del Mètode M.I.

La meva especialitat i la meva dedicació al Centre és formar alumnes en grups de llenguatge musical, intentant que vinguin a les classes a aprendre aquest llenguatge amb il·lusió, gaudint de la música i que el llenguatge no sigui només un moment per desxifrar partitures sinó una estona agradable per fer música en grup, aprenent tot allò que els caldrà per a la seva formació a la nostra escola i pel seu futur i alhora, revertirà també en la seva millora en l’aprenentatge de l’instrument i la música de conjunt.

Títol Superior de Guitarra Clàssica al Conservatori del Liceu de Barcelona.

Preocupat i convençut que l'educació musical forma part d'una formació global de la persona, ha treballat l'eduació corporal i emocional durant més de quinze amb la intenció de integrar-ho en el seu treball a les classes individuals o de grup.

La seva experiència docent l'ha portat a treballar a diverses escoles de música, com a professor de guitarra, llenguatge musical i música de cambra. Professor especialista de música de Primària durant dotze anys. Actualment és Professor Associat a la Facultat d'Educació de la Universitat de Barcelona. 

Com a intèrpret, actúa com a solista o formant part en diferents grups de música de cambra.

Actualment és professor de guitarra clàssica, llenguatge musical i tallers Orff a l'EMM Sant Andreu i a EMM de l'Eixample.

Realitza estudis superiors de Piano, Llenguatge Musical i Música de Cambra al Conservatori d'Alacant, on realitza també estudis de Composició i Instrumentació, obtenint Premi Extraordinari en Harmonia. Posteriorment es trasllada a Barcelona, on cursa Postgrau amb el pianista i pedagog Albert Attenelle. Ha assistit a mombrosos cursos de pedagogia de l'instrument i el Llenguatge Musical,  d'interpretació i d'improvisació. Ha rebut formació en música moderna a l'EMM de Badalona amb el Martí Serra, Ágata Palencia i Ramon Montoliu. És titulada en Art Dramàtic a l'escola de teatre La Casona i ha rebut una extensa formació en diverses tècniques vocals i corporals. Està formada en Educació Viva amb el pedagog Jordi Mateu, del CAIEV. Des de l'any 2004 compagina la tasca docent a diverses escoles municipals i privades amb la pertinença a agrupacions musicals i teatrals.

Nascut a Tarragona, inicia els estudis musicals a la seva ciutat natal i els prossegueix a Barcelona obtenint les titulacions Superiors de Viola, Música de Cambra i Violí; també obté el Premi D’ Honor de Grau Mig de Violí i el Premi D’ Honor de Grau Superior de Viola.

Xavier Turull, Josep Mª Alpiste, Emilio Mateu, Marçal Cervera, Aureli Vila, Garfield Jackson, Norbert Blume...són entre d’altres els seus mestres.

Éx membre de l’ Orquestra de Cambra d’ Andorra- ONCA. 

Ha estat membre fundador de les Orquestres: Empordà, Camerata XXI i Camera Musicae

Col·laborador habitual amb l’ Orquestra de Cambra del Garraf; Simfònica del Vallès; Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC); Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les terres de Lleida; Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu... així com en diversos espectacles de jazz i teatre musical a Barcelona, Bilbao, Sevilla, New York...

Membre del “Arts Quartet”, “ Artemps Trio”,” Quartet Ressonància”, etc... ha realitzat nombrosos concerts arreu de Catalunya, Itàlia, sud de França on ha estat convidat pel Quartet Enescu amb el qual ha treballat obres del repertori més representatiu per aquesta formació...

Ha enregistrat obres de X. Gols, A. Guinovart d’entre molts altres…

Compagina la seva activitat com a instrumentista amb la tasca docent com a professor de viola i música de cambra a l’ escola de música municipal de Sant Andreu de l’ajuntament de Barcelona des del 1995.

Professor superior de clarinet amb experiència com a docent en diferents escoles de música. Com a intèrpret, ha col·laborat en diverses orquestres simfòniques i grups de cambra, així com en enregistraments discogràfics. Actualment, professor de clarinet de l'EMMSA.

Titulat Superior en Trompeta pel Conservatori Superior de Música de Barcelona.

Ha format part de la Cobla Sant Jordi, Ciutat de Barcelona des del 1997 fins al 2004, participant en diversos concerts i enregistraments per a segells discogràfics, ràdio i televisió. 

Ha col.laborat  en diverses formacions com l’Orquestra Simfònica del Vallès, l’Orquestra de Cambra d’Andorra, l’Orquestra de l’Empordà i l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears, entre d’altres. I en diferents estils musicals.

Actualment és professor de trompeta, director de la Brassband i director de la Banda Nousvents a les Escoles Municipals de Música de Barcelona.

Participa en diversos cursos de formació complementària permanent, destacant-ne aquells adreçats a implantar la pedagogia de grup i noves tecnologies a l’aula.

Comença els seus estudis amb Philippe Vallet en el Conservatori  Professional de Badalona, on obté el títol professional d’oboè.

Segueix els seus estudis musicals amb Laszlo Hadady (oboè solista de l’Ensamble Intercontemporaine de París) a l’École National de Musique de Créteil (París), obtenint allà el Diploma Superior d’oboè. Després, en el Conservatori Superior de Barcelona, obté el títol de Professora Superior. Finalment, i amb el professor Laurent Gignoux, rep una “Médaille de Vermeil” d’oboè en el Conservatori de Nîmes (França).

A col.laborat a l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, Orquestra Simfònica del Vallès, Orquestra Nacional de Moldàvia, Orquestra Europea, Orquestra Camerata de Moscú, Orquestra Terrassa 48, Orquestra Julià Carbonell de les Terres de Lleida, etc.

Es professora d’oboè als conservatoris de Sabadell i Girona, i a l’Escola Municipal de Música de Sant Andreu (Barcelona). 

Títol superior de música moderna i jazz en l'especialitat de guitarra elèctrica. Actualment forma part de diversos projectes musicals d’estils ben variats com, rock, jazz, musica cubana, així com diversos projectes de música per al públic familiar.

Músic llicenciat per l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) i diplomat a l’Aula de Música moderna i jazz, Conservatori del Liceu amb quinze anys d’experiència al ram professional, ha format part de musicals com Sister Act, Fama, Grease, Hair i The Wild Party. Va ser arranjador musical del super èxit Molt soroll per no res al TNC amb Manu Guix i Àngel Llàcer a la direcció així com director musical i productor de Sugar, ningú no és perfecte.

Fora dels musicals ha participat en gravacions i directes amb Raimundo Amador, Aurora Beltrán, Enrique Bunbury, Loquillo, Groove Armada y Carmen París. Ha dirigit bandes com Stefano Palatchi, Chipper Cooke, Rafa Pons i Deparamo. És compositor assidu de l’editorial musical Sarao

Títol Superior de Piano, pel Conservatori Municipal Superior de Música de Barcelona. Ha estudiat amb Ma Jesús Crespo, Antoni Besses, Carles Marquès, Nina Svetlanova i Luiz de Moura.

Llicenciada en Filologia Anglesa i Germanística per la UAB.

Ha participat en cursos  sobre pedagogia musical en grup amb Uli Molsen, R. Schenck, L Winberg, O. Festaas, S. Nelson, Violeta Hemsy de Gaiza, Albert Romaní, Merete Markussen, Arlette Biget i Claude-Henry Joubert.

Ha participat en cursos internacionals sobre formació de l’instrument a Cataunya, Suïssa i als Estats Units.

Ha col·laborat com a pianista en espectacles de teatre musical a Catalunya i França..

Ha tocat en diversos grups de música de cambra arreu de l'Estat, França, Hongria, Itàlia i Suïssa.

És membre fundador del QUINTET MAR DEL PLATA (2015), especialitzat en Astor Piazzolla.

És professora de piano i música de cambra a l'Escola Municipal de Música de Sant Andreu des de l'any 1992, i va ser coordinadora pedagògica del mateix centre des de l'any 2000 fins al 2011.

Des de 2008 a dut a terme formació per a professors sobre la Pedagogia de grup no directiva, a les escoles de música municipals d'Igualada, Olesa de Montserrat, Premià, Santa Coloma de Gramanet, Hondarribia, Alcover, Alcobendas, Tarragona, El Taller de Músics, Calahorra i Gandia i al conservatori de Donosti.

Comença estudiant piano i música moderna al Taller de Músics de Barcelona i contrabaix i baix elèctric amb David Mengual i Mario Rossy. L'any 1997 es trasllada a França per continuar els estudis d’harmonia i contrabaix al Conservatori National de Regió d’Aubervillers-La Courneuvue (París) on obté el Diplôme d'Études Musicales. Els anys 1999 i 2000 estudia música antiga al C.N.R. de París i participa l’Acadèmia Musical d’Amboise amb Jean-Christophe Deleforge i a l’Acadèmia Internacional de Música de Cervera amb Andrew Ackerman.

L’any 2007 obté la titulació superior de contrabaix a l’Escola Superior de Música de Catalunya, on estudia amb Jonathan Camps i Toni Garcia, i a on té l’ocasió d’estudiar contrabaix jazz amb Horacio Fumero i col.laborar amb el departament de música antiga.

La seva formació polièdrica li ha permès tocar diversos estils, com són la música clàssica i antiga, el jazz, la  música popular o el teatre musical.

Nascuda a Barcelona, inicia els estudis de música al Conservatori de la mateixa ciutat amb Eulàlia Nosàs. Posteriorment estudia al Conservatori d’Amsterdam amb Elías Arizcuren i al Koninklijk Conservatorium de La Haia amb Jean Decroos, on finalitza el Títol Superior de Música en l’especialitat de violoncel. També ha rebut classes amb regularitat de Laurentiu Sbarcea, Monique Bartels, Asier Polo i Cristoforo Pestalozzi. 

Ha col·laborat amb moltes orquestres com l’Orquestra de Cambra del Teatre Lliure, l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, l’Orquestra Simfònica del Vallès, la Real Fhilarmonía de Galícia i Het Residentie Orkest de La Haya. També en grups de cambra comel grup Girona XXI, el grup instrumental Barcelona 216, el Quartet Mondrian o el Barcelona Collage.

Ha sigut professora en diverses escoles i Conservatoris del territori i des del 2007 és professora de violoncel de l’Escola de Música i Conservatori de Granollers i des del 2010 a l’Escola Municipal de Música de Sant Andreu.

Té el Màster i el Postgrau en Gestió Cultural per la Universitat Oberta de Catalunya i el Postgrau en Poducció i Gestió d’Espectacles per la Universitat de Barcelona. 

Neix a Barcelona l'any 1975. Inicia els estudis musicals al Conservatori Superior de Música de Barcelona on obté el Títol Superior de trompa amb el mestre Vicenç Aguilar. Posteriorment es trasllada a Viena on estudia amb Nury Guarnaschelli(solista ORF). És professora de trompa de l'EMMSant Andreu Pich Santasusanna i de l'IEA Oriol Martorell (Barcelona).

Formada i graduada amb les màximes qualificacions al CMMB i a l'ESMUC, amplia els seus estudis arreu d'Europa amb els més grans mestres de piano a nivell mundial, dels quals rep un ric llegat pianístic i influència pedagògica.

Les seves interpretacions i investigacions, com la darrera obra de Chopin interpretada com a una composició autobiogràfica a compàs per any, la porten a donar un gran nombre de concerts i conferències, publicar articles en revistes especialitzades, ser el tema d’un documental a Televisió de Catalunya i inaugurar les celebracions del bicentenari de Chopin a Barcelona.

Realitza concerts arreu d'Europa i és elogiada per la crítica internacional que la destaca com a «òptima intèrpret» amb «habilitats insòlites» i de pianisme «plaentíssim i inaudit». El seu repertori comprèn tant composicions consagrades com obres mestres menys conegudes des del renaixement fins avui en dia.

És pionera a Espanya i una de les pioneres a nivell mundial del nou pedal harmònic, un quart pedal que aporta al piano l’efecte de ressonància harmònica. Aquest pedal l’ha permès expandir les possibilitats interpretatives del repertori pianístic.

Actualment combina l'activitat concertística amb la docència al Conservatori Municipal de Música de Barcelona, on fou seleccionada com a professora amb tan sols vint-i-dos anys d'edat, les Escoles Municipals de Música de Barcelona, i la impartició de masterclasses a diversos conservatoris i universitats europees.

Nascut a Sabadell, titulat Professor Superior pel Conservatori Superior de Música de Barcelona, en l’especialitat de percussió, inicia la formació musical al Conservatori Professional de Música de Sabadell, on també cursa estudis de piano. És també llicenciat en Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona, realitzant a més el mestratge de Psicopatologia InfantoJuvenil.

Com a instrumentista, ha participat i col·labora habitualment en diverses formacions de diferents estils, que van des de la música moderna, de cambra, banda i simfònica, a la música de concert per cobla, participant també en enregistraments. Quant a la formació de cobla en la qual s’hi ha acabat especialitzant, la seva trajectòria inclou la col·laboració en nombrosos concerts i enregistraments, amb formacions com la Cobla Sant Jordi- Ciutat de Barcelona, la Cobla Principal de la Bisbal, la Llobregat, la Mil·lenària de Perpinyà, la Mediterrània, la Cobla Ciutat de Girona, i la Cobla Simfònica Catalana, entre d’altres.

Actualment compagina l’activitat concertística amb la docent a l’Escola de Música de Sant Andreu Mestre Pich Santasusana, on imparteix classes de percussió i conjunt instrumental, i també docent i de recerca al Departament de Psicologia Clínica i de la Salut de la Universitat Autònoma de Barcelona, des de l’any 2000. En les darreres promocions, imparteix també en el Mestratge de Psicologia de l’Esport que es realitza en col·laboració amb l’INEFC. En els darrers anys promou la realització de treballs de recerca de Fi de Grau en l’àmbit de la Musicoteràpia.

Actualment és professor de trombó jazz del Conservatori Superior de Música del Liceu.
Després d’estudiar piano clàssic al conservatori del Liceu comença els seus estudis d’harmonia moderna, improvisació i trombó al Taller de Músics. Poc després inicia el grau superior de trombó jazz a l´ESMuC. Posteriorment fa un erasmus a Rotterdam (Holanda), al centre Codarts University for the Arts, on estudia trombó amb Ilja Reijngoud i Bart Van Lier i composició amb Paul Van Brugge. A la tornada és becat per la Generalitat per estudiar a Nova York, on estudia amb Luis Bonilla i Laurie Frink. Un any després torna a Nova York per assistir a un seminari de la SIM (School for Improvisational Music).
Actualment és membre de la Barcelona Jazz Orquestra [BJO] (acompanyant a Frank Wess, Benny Golson,  Phil Woods, Jesse Davis, Terell Stafford, Jon Faddis o Nicholas Payton) de la Dream Big Band de Vicencs Martín, de Ramon Mirabet i de la Bumpy Roof Band entre d’altres.
Ha liderat diversos projectes com: Tutusaus Quartet “Missing Link” (Temps Record 2014); Josep Tutusaus Champagne Sparkle “Introducing” (FreshSoundNewTalent 2010); Bender vs. Flexo “Botox Party” (Gaztelupeko Hostak 2008) o Tutusaus Septet “El Pulpo” (R3R 2007).
Ha col.laborat amb nombroses formacions i artistes com Miguel Poveda, Perico Sambeat Flamenco Big Band, Roberto Fonseca, Joan Chamorro & Andrea Motis, Raynald Colom, Els Amics de les Arts, Lax’n’Busto, Duke Heitger, La Porteña Jazz Band, O Sister!, Laura Simó & Pedro Ruy Blas, Marc Parrot, Il Divo, Sitjazz Band,i Sinead Savage & The Flytones, Roger Mas, Deejay Foster, Horacio Fumero...a més de participar en Teatre Musical, nombroses gravacions en publicitat, bandes sonores i  com a “sideman”.

Eulàlia Valls Balagué va realitzar els seus estudis de flauta de Bec a Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, Holanda, on obtingué el titol superior  Docerend Musicus Klassike Muziek.  
Com a flautista, s’ha dedicat a la música antiga interpretada amb instruments originals, en formacions com ara Quartett Barroc, Quadro la Bergamasca, Quartet Victoria i Liaison Ensemble entre d'altres. Ha actuat en diversos festivals de música antiga i contemporània com ara: eI Festival de música de Requena, Setmana de música religiosa de Burgos, Festival de música Contemporània d’Amsterdam, II Jornadas Internacionales de Música a la Universidad autonoma de Madrid. També ha enregistrat per Catalunya Música per R.N.E i Harmonia Mundi-Novodisc O.D.Group. En el camp de la pedagogia a pres interès en la pedagogia i aprenentatge de l'instrument en grup, rebent formació de la pedagoga Arlette Biget. 
Actualment és professora de Flauta de bec i coordinadora cultural de L’EMM Can Fargues i professora de Flauta de bec de l’EMMSA, on també hi  esta portant a terme el projecte d’ensambles  “Becs-Guitarres” amb la col·laboració de l’aula de percussió.

Inicia flauta travessera  amb Jaume Cortadelles al Conservatori de Badalona. Posteriorment realitza estudis superiors del mateix instrument amb Arlette Biget i també de cambra, orquestra i harmonia al Conservatoire National d’Orléans on va obtenir el primer premi del grau superior l’any 1989. En el mateix Conservatoire reb formació específica en pedagògia de grup. També ha rebut formació de flauta travessera per part de Jacques Rembert, Willy Freivogel, Jorge Carayewsky, entre altres. 

Com a intèrpret va ser membre fundador del Quartet FU-MON amb qui ha realitzat diverses gires per europa i enregistrat dos CD. Ha col·laborat amb l’Orq. Simf. del Vallès, Orchestre Jean Nirouet en diverses ocasions i és membre de l’OFF de París desde la seva fundació. 

Ha impartit classes de flauta travessera al Conservatoire d’Orléans, al Conservatoire de Perpignan, al CMMB i actualment, des de l’any 1993, a l’Escola Municipal de Música de Sant Andreu de la qual en va ser director durant el periode 2000-2011. 

Imparteix cursos de formació en pedagogia de grup des de l’any 2001. Té dues publicacions a MARSYAS de l’IPMC de París sobre pedagogia de grup i sobre postura i moviment corporals. 

Nascuda a Barcelona el 1974,comença a estudiar violí amb Anna Baget, Santi Aubert i posteriorment amb A.León Ara al CMMB .Obté el Premi d’Honor de violí, el títol Superior de violí i el de Música de Cambra, i és membre per oposició, de la Joven Orquesta Nacional de España col·laborant posteriorment en diferents orquestres.

Ha tocat coma  violí solista o concertino al Carnegie hall de  NewYork,al teatres Español i Albeniz de Madrid, al Teatro romano de Mérida,al  Teatre  Grec, Teatre Victoria, Tivoli, Poliorama, Condal, Palau Sant Jordi,Palau de la Música… de Barcelona, al Auditorio Kraus de Las Palmas… en  diferents espectacles i  teatre musical :  

A little night music, Tot Lloll-Gaudí - La Generala - El Amor Brujo- Mar i Cel 2004 - La eterna Canción-.Sangre de Edipo - El Mikado- Nina en concert - Paradis  - Pastoretsd’ A. Guinovart - Flamenco i boleros amb Mayte Martin - Roses de Gos - Boscos Endins Aquest cinc anys ( The last five years) - Sueño Inmaterial, -  Joan Chamorro presenta Andrea Motis-Festival de jazz de Granollers - Stabat Mater - Mar i Cel 2014 - Festival de jazz de Sant Adrià, - L’Orquestra Peculiar, -Scaramouche, ...

Realitza l’enregistrament de bandes sonores per cine i teatre i com a violí solista per a televisió TV3. 

És membre fundador (1997) del QUARTET DE BARCELONA, i del Quintet Mar del Plata, creat el 2015. 

Des del 1997 és professora titular de violí, música de cambra i Orquestra al L’Escola Municipal de Música de Sant Andreu.Realitza amb assiduïtat formació per a professors sobre la Pedagogia en grup de tres i sobre la pedagogia no directiva a diferents Escoles Municipals de Música i Conservatoris.

Titulada  Superior de Violoncel i Música de Cambra al Conservatori  Superior de Música de Barcelona . 

Realitzà estudis de Post- Grau a la Hochschule de Luzerna (Suïssa) 

Fou membre de la Joven Orquesta Nacional de España (JONDE), Orquestra Simfònica del Vallès i Orquestra de Cambra de l’Empordà; col·labora habitualment amb l’ Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC), l’Orquestra del Gran Teatre del Liceu , l’Orquestra de Cambra d’ Andorra (ONCA), Orquesta Sinfónica de Asturias, l’Orquestra de l’ Opera d’ Avignon (França)…

Actualment és membre del Quartet Festino Baroco d’ençà la seva creació a l’any1996, així com del Quartet Ressonància.

Ha participat a nombroses  produccions  de Teatre Musical  i  a reconeguts Festivals de Jazz Nacionals i Estrangers: Granollers, Barcelona, Madrid , Bilbao, New York ...

Professora de violoncel a l’EMM de St. Boi i a l’EMM de Sant Andreu.

Sílvia Vila i Visa neix a Barcelona l’any 1978. Inicia els estudis musicals als 7 anys i els acaba als 19 anys amb excel.lents qualificacions obtenint la titulació Superior de Violí.  L’any 2000, obté el certificat d’aptitud pedagògica (CAP) per la UPC. Ha format part de diferents orquestres, JONC, Orquestra de Cambra de l’Empordà, Orquestra Simfònica del Liceu entre d’altres, així com en diferents formacions de cambra.

Des de l’any 2000 és professora de Violí de les Escoles Municipals de Música de Barcelona.

Títol Superior de Saxofon al Conservatori Superior Municipal de Música de Barcelona. Estudis de perfeccionament a l’Escola Superior de Detmold (Alemanya). Actuacions als cicles de concerts “Auditori XXI” i “El Primer Palau”. Col·laboracions amb la Banda Municipal de Barcelona i amb l’OBC. Formació dels mestres: Miquel Bofill, Daniel Gauthier, Jean-Marie Londeix, Àngel Soler, Alfons Carrascosa, Kevin Rob, Marie-Bernadette Charrier, Juan Pablo Compaired i Xavier Guitó. Tasca docent a diverses escoles de música de Bcn i rodalies.

Membre de diverses formacions com la JONDE, Orquestra Simfònica del Vallès, ha actuat com a solista amb l'Orquestra de Cambra de l'Empordà, Orquestra de Cambra Catalana, Grup Instrumental Sitges 94, Orquestra de Cambra de l'Auditori de Saragossa. Concertino-director de l'Orquestra de Cambra del Garraf i de l'Orquestra de Cambra de la Noguera. Durant més de deu anys ha estat membre del Trio Florestan (trio de cordes) amb qui ha actuat per tota Catalunya i Europa. S'inicia en la interpretació històrica ja en la seva època d'estudiant, Postgrau de música antiga i violí barroc a l'ESMUC. Ha estat membre de formacions com Liaison Ensemble o Antiqvvs Ensemble grups dedicats a la interpretació de la música dels segles XVII i XVIII. Ha gravat cinc CDs així com diversos enregistraments per a Catalunya Música i Ràdio Nacional d'Espanya.

Durant deu anys ha estat professor especial de violí al Conservatori Professional de Música de Lleida. Actualment és professor de violí i conjunts instrumentals a l’ Escola Municipal de Música de Sant Andreu.