Serveis d’atenció a la ciutadania

Serveis d’informació a la ciutadania de Barcelona: transports, serveis, activitats municipals, tràmits i gestions públiques, suggeriments i queixes sobre el funcionament de la ciutat i dels serveis públics.

Atenció en Línia

Portal de Tràmits

Servei permanent de tramitació.

Vés al web

Informació i Consultes

Feu-hi arribar la vostra consulta sobre el funcionament de la ciutat o sobre els serveis municipals.

Vés al web

Queixes i Suggeriments

A través d’aquest punt podeu fer arribar incidències, queixes i suggeriments en relació amb el funcionament de la ciutat o els serveis municipals.

Vés al web

Atenció presencial

Oficines d'atenció ciutadana (OAC)

A cada districte de la ciutat mitjançant cita prèvia al 010.

Accedeix a les oficines d'atenció ciutadana

Quioscos

Terminals d’autoservei electrònic, ubicats en diferents equipaments, per gestionar els tràmits municipals més sol·licitats i accedir a la informació de la ciutat.

Accedeix als quioscos

Oficines d’Atenció Especialitzada

Punts d’informació específica sobre serveis municipals com: habitatge (xarxa d’oficines d’habitatge), joventut (PIJ), ocupació (Barcelona Activa) i altres.

Vés al web

Atenció telefònica

010

Servei d'informació municipal i general sobre equipaments, agenda d'actes i serveis dins l'àmbit metropolità. També es poden fer tràmits i gestions tributàries (pagaments i domiciliacions de tributs) de l'Ajuntament de Barcelona.

900 226 226

El Telèfon del Civisme atén de manera exclusiva queixes i suggeriments de la ciutadania referents als serveis de neteja, manteniment i control de l'espai urbà. Línia telefònica gratuïta.

Serveis al mòbil

Serveis al mòbil

Informació immediata de la ciutat al vostre mòbil: notícies, telèfons, pagaments de tributs i multes, Rodalies...

Xarxes socials

@barcelona_010

Resolució de dubtes i informació sobre la ciutat, els tràmits municipals, l'agenda d'actes i altres temes d'interès.