El CCAM ofereix un programa de formació específica i adaptada als mercats

El CCAM inicia un programa de formació de tres tallers adaptats a les necessitats que presenten els mercats municipals.

El Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM), ha iniciat un programa de formació específic i adaptat a les necessitats dels mercats municipals. En aquest sentit, presenta tres sessions formatives de dos hores que es faran a diferents municipis i posteriorment s’editaran uns quaderns didàctics que es publicaran al web.

Aquests manuals seran un material molt pràctic i didàctic per als paradistes, ja que a partir d’aquests podran treballar aspectes vinculats a la innovació, la imatge i el món digital. Els principals recursos que incorporarà cada quadern, seran els següents:

  • Conceptes clau en temes de digitalització, innovació i màrqueting.
  • Exemples pràctics.
  • Incorporació de recursos d’aprenentatge complementaris
  • Exercicis de reflexió amb les conseqüents respostes.
  • Exercicis d’autoavaluació.

La primera sessió de la formació, “Factors d’èxit comercial d’una parada de mercat”, tindrà lloc el proper 17 de juny a la Sala d’Actes del Teatre Municipal de Palafrugell de 10 a 12h. La jornada tractarà aspectes sobre la imatge externa d’una parada, l’ambientació i el visual marxandatge. L’objectiu és poder visualitzar tots els punts de contacte que cal tenir presents per millorar la imatge d’una parada de mercat.

Més endavant, el 30 de setembre, hi tindrà lloc a Tarragona la segona sessió sobre estratègies de màrqueting per a una parada de mercat; i l’11 de novembre a Mataró, s’oferiran eines de comunicació digital i xarxes socials per una parada de mercat.

Per fer la inscripció, ho podeu fer aquí.