Els mercats, a Facebook

Els mercats de la ciutat utilitzen el seu compte d'aquesta xarxa social per parlar dels seus negocis i gestionar els esdeveniments, principalment.

Ja fa temps que els mercats de la ciutat són presents a les xarxes socials – majoritàriament a Twitter, Instagram i Facebook. Aquesta última és la que actualment més mercats en formen part i que, en aquest sentit, els permet comunicar-se amb els seus clients i clientes.

42 mercats de la ciutat compten amb una pàgina a Facebook i comparteixen les seves novetats, articles sobre productes de temporada, receptes o vídeos, entre d’altres. Aquesta xarxa social, per tant, els serveix com a eina transmissora a nivell comercial i els ajuda a fer-se conèixer.

Pel que fa a la difusió dels esdeveniments que tenen lloc als mercats, Facebook és una de les xarxes socials més utilitzades ja que permet crear-los dins d’un calendari, controlar el nombre de convidats/assistents i compartir-los tantes vegades com es vulgui al propi mur.

Els mercats que actualment són a Facebook:

De la mateixa manera que els mercats han posat en marxa la seva activitat, també ho han fet alguns dels seus paradistes. Així, si la ciutadania vol estar al corrent de les últimes novetats en productes, preus, ofertes, o informacions de servei, ho pot trobar seguint el Facebook de les seves parades de confiança.