Els mercats s’uneixen a la campanya ‘A l’abril cada paraula val per mil’

La iniciativa, promoguda pel Consorci per a la Normalització Lingüística, arriba als mercats per celebrar el Sant Jordi amb diverses activitats.

Els Mercats de Barcelona s’uneixen, un any més, a la campanya ‘A l’abril cada paraula val per mil’ que promou el Consorci per a la Normalització Lingüistica de Barcelona (CNL). En el marc d’aquesta iniciativa, s’han organitzat diverses activitats als mercats de la ciutat per celebrar la festivitat de Sant Jordi. 

Entre aquestes, L’Institut Municipal de Mercats de Barcelona (IMMB), i el CNL han impulsat el sorteig ‘A l’abril cada paraula val per mil’ que consistirà en publicar una autofoto entre el 9 i el 29 d’abril a Instagram on es vegi un dels cartells de la campanya que es podran trobar a les parades dels mercats de la ciutat. Per participar-hi s’hauran de seguir el comptes d’Instagram de Mercats de Barcelona (@mercatsbcn) i del CNL (@cnlbarcelona).

Aquesta publicació haurà d’anar acompanyada d’una declaració d’amor en català a la parella, a la cultura, a la ciutat, a la vida… amb les etiquetes #abrilencatala i #mercatsbcn. Amb això el que es pretén és divulgar la llengua catalana de manera lúdica i popular i promoure’n l’ús al comerç de la ciutat. Entre tots els seguidors que hagin participat es farà un únic sorteig el 30 d’abril per triar els tres guanyadors que s’extrauran de forma aleatòria.

A banda d’aquest sorteig, l’IMMB i el CNL han organitzat altres activitats i actuacions en el marc de la campanya durant el mes d’abril que giraran al voltant de la cultura i que tindran com a escenari els mercats de la ciutat. Podeu consultar tota la programació de la campanya a l’agenda del nostre blog.