Les marques i la seva comunicació

Lluís Bassat. Fotografia: Angel Alvarez

Al voltant de l'exposició El Boom de la publicitat. Reclams de llauna, cartró i rajola. 1890-1950, Lluís Bassat (Barcelona, 1941) impartirà la masterclass Les marques i la seva comunicació. Bassat ens parlarà de la importància de les marques en el món d’avui i els diferents camins creatius per a comunicar-les, així com els seus productes.
Al llarg de la seva carrera, Lluís Bassat ha guanyat més de 400 premis en els festivals publicitaris de Cannes, Nova York, Londres, Iberoamèrica i Espanya, a més d'importants reconeixements a la seva trajectòria professional, com la Creu de Sant Jordi l'any 2012 o el Premi d'Honor del Festival Internacional de la Publicitat Social l'any 2014, cdec d'honor (Club de creativos) l'any 2017, entre molts altres.
Les persones assistents rebran com a obsequi un exemplar de la publicació El libro rojo de las marcas, de Lluís Bassat (fins a esgotar existències).
Dimarts 22 de gener, 19 h
Museu del Disseny de Barcelona
Entrada gratuïta. Aforament limitat