Esteu aquí

Casaments civils al districte de Nou Barris

Casaments civils al districte de Nou Barris

L’alcaldessa/alcalde té la potestat de celebrar casaments civils a Barcelona i pot delegar aquesta funció en els regidors i regidores del consistori.

Al Districte de Nou Barris la cerimònia es realitza a la sala de Plens del Districte (Plaça Major de Nou Barris, 1, 1r. pis), que compta amb un aforament de 99 persones.

Durant la cerimònia la sala es guarneix amb flors. També s’ofereix la possibilitat de reproduir música d’acompanyament i es disposa de diferents peces musicals enregistrades. En cas que els/les contraents vulguin una música en concret, només cal que facin arribar amb prou antelació un CD àudio o USB amb una o dues peces (una per a l'entrada i un altra per al moment de les signatures) en format MP3 correctament identificat amb el nom dels contraents i la data de la celebració.

A la plaça, on es troba l’entrada principal a la Seu del Districte, només pot accedir el cotxe dels/les nuvis/es. Us recomanem que us informeu sobre els aparcaments i el transport públic existent a la zona de cara a les persones convidades.

Els casaments es realitzen dos dies al mes, en divendres i dissabte. Hi ha una previsió de dates que podeu consultar el calendari adjunt, però us recomanem que contacteu telefònicament amb el Districte abans d’iniciar la tramitació per tal de trobar la millor data i rebre informació completa sobre el procediment. Podeu contactar-hi trucant al telèfon 93 291 68 16.

Als enllaços adjunts trobareu informació sobre el tràmit de casament civil a l’Ajuntament de Barcelona (amb tot allò relacionat amb la tramitació administrativa) i un calendari amb les dates previstes de celebració de casaments al Districte de Nou Barris.