Esteu aquí

Nou Barris ajudarà les entitats a obtenir el certificat digital

divendres, octubre 6, 2017 - 11:00

Obligatori a partir de l’octubre de 2018, garantirà la validesa en les comunicacions telemàtiques

El Districte ha posat en marxa el projecte Nou Barris Digital, que té per objectiu assessorar el teixit associatiu en el procés d’obtenció del Certificat Digital.

El Certificat Digital és un mitjà d’identificació electrònica que garanteix la validesa en les comunicacions telemàtiques i que serà obligatori a partir de l’octubre del 2018 en les comunicacions amb les administracions públiques, per tal de complir amb la normativa europea i estatal. L’obtenció del Certificat Digital és, a hores d’ara, un element pràctic per fer gestions i tràmits amb l’Administració com sol·licitar subvencions, pagar impostos o passar factures a l’Ajuntament.

Per fer el menys feixuc possible el procés, el Districte de Nou Barris ha organitzat quatre sessions informatives d’una hora aproximadament repartides en diferents dies i en col·laboració amb la Fàbric@ Cooperativa.

  • Centre Ton i Guida: dimarts 17 d’octubre, a les 18 h (Romaní, 6)
  • Centre Cívic Zona Nord: dijous 19 d’octubre, a les 18 h (Vallcivera, 14)
  • Casal de barri Verdun: dimarts 24 d’octubre, a les 18 h (Luz Casanova, 4)
  • Centre Cívic Can Basté: divendres 27 d’octubre, a les 19 h (Pg. Fabra i Puig 274)

 

A les diverses reunions també s’informarà de l’organització del taller de Facilitació visual a la Casa de l’Aigua, previst per als dies 24 i 25 de novembre. Es tracta d’un taller tècnic de comunicació que vol fomentar un espai per dissenyar propostes comunitàries que tinguin com objectiu reduir els efectes de l’escletxa digital.

Caldrà confirmar-ne l’assistència a nbdigital@descom.cat

Adjuntem guia per obtenir el certificat digital

Guia procediment Certificat Digital