Per fer una consulta o una reclamació a l'OMIC podeu venir a les nostres oficines quan ho desitgeu, no cal demanar cita, o bé utilitzar els formularis habilitats en aquesta mateixa web. També podeu lliurar les reclamacions a les oficines d'atenció al ciutadà de l'Ajuntament de Barcelona.
Com a novetat per millorar el servei i ampliar l'atenció presencial a l'OMIC, hem creat un sistema de cita prèvia personalitzada. Si ompliu el formulari "Cita prèvia", un informador de l'OMIC contactarà amb vosaltres per estudiar la vostra consulta i explicar-vos quins tràmits i documentació són necessaris per fer una reclamació; així, s'eviten desplaçaments innecessaris i es potencia la rapidesa del servei.

Recordeu que l'OMIC només gestiona temes de consum, no realitza tràmits de padró. Si necessiteu demanar un certificat d'empadronament podeu fer-ho a l'Oficina Virtual.
Per a qualsevol altra consulta que no estigui relacionada amb temes de consum, també podeu dirigir-vos a les Oficines d'Atenció al Ciutadà, trucar al 010 o consultar el web de l'Ajuntament de Barcelona.



Horari de disponibilitat telefònica

Un cop feu la vostra sol·licitud, us trucarem dintre de l’interval horari que indiqueu per concretar el dia i l’hora.


Els apartats marcats amb asterisc (*) són obligatoris