L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les  consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals

Contacte per a empreses

Posem a la vostre disposició l’adreça electrònica omicempreses@bcn.cat per tal de resoldre qualsevol dubte que tingueu sobre quins són els vostres drets i obligacions com a empresa envers les persones consumidores o sobre els tràmits que fem a l’OMIC.

També podeu enviar les vostres respostes a les reclamacions rebudes així com les al·legacions que considereu necessàries.

Qualsevol empresa pot posar-se en contacte amb l'OMIC per resoldre dubtes sobre els seus drets i obligacions.
Qualsevol empresa pot posar-se en contacte amb l'OMIC per resoldre dubtes sobre els seus drets i obligacions.