L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les  consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals

ESBORRAR - Presentació del Comissionat de comerç i consum

Barcelona inicia una nova etapa, fruit del mandat dels ciutadans, en la qual tinc tinc la gran sort i la immensa responsabilitat de comptar amb la confiança de la nostra alcaldessa, Ada Colau, per a ser l’interlocutor del nou govern pel que fa al sector del comerç, del consum i dels mercats municipals. 

Afronto aquesta nova etapa professional amb tota la il•lusió i amb la intenció de contribuir, amb la meva  tasca i amb el diàleg amb tots els actors, a fer de Barcelona una ciutat de convivència i de benestar. 

Sóc conscient de la bona feina que s’ha fet fins al moment en defensa dels drets dels consumidors des de l’Ajuntament de Barcelona, i aspiro a que conjuntament amb tot l’equip als propers anys encara la millorem.  

Per una banda seguirem millorant l’atenció a tots els ciutadans en l’àmbit de les reclamacions i clarificacions de dubtes en l’àmbit, de les relacions de compra de béns i serveis i d’altra banda volem incrementar la pro activitat de les polítiques en l’àmbit del consum. 

Apostem per promoure les polítiques de consum responsable, un consum que s’ha d’entendre com un alternativa real que ens ajudi a tots a viure millor. Si els ciutadans disposen d’informació suficient, i poden cobrir les seves necessitats vitals podent i incorporant criteris socials i ambientals en els seus hàbits de consum i compra, estem convençuts que ho faran. L’Administració pot i ha de promoure els canvis necessaris per aconseguir que es donin aquestes condicions, és la nostra voluntat començar a fer les polítiques que facilitin aquesta transformació social.

Finalment, vull dir-vos que per la meva banda tindreu sempre la porta oberta  per presentar les vostres demandes, i els vostres projectes,  i per expressar les vostres dificultats. Afrontem com a govern i afronto personalment aquest repte amb la millor de les voluntats i la més plena de les dedicacions.  Estem al vostre servei.  Com va demanar-nos la nostra alcaldessa, digueu-nos-ho, si no ho fem bé; exigiu-nos tot el millor que puguem donar.

Cordialment, 

 

Miquel Ortega Cerdà

Comissionat de Comerç, Mercats i Consum

@miquelortegabcn

 

Comissionat de Comerç, Mercats i Consum
Comissionat de Comerç, Mercats i Consum
Comissionat de Comerç, Mercats i Consum
Comissionat de Comerç, Mercats i Consum