L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les  consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals

Què fem?

Informació i assessorament

  sobre drets com a persones consumidores.

Campanyes

 i accions formatives sobre consum.

Gestió de queixes, reclamacions i denúncies

 de persones residents a Barcelona.

Mediació i conciliació

  en cas de conflicte entre les parts.

Atenció a persones autònomes i microempreses

  ubicades a Barcelona en serveis bàsics.

Informació de la legislació i normativa

  en matèria de consum.

Col·laboració

  amb associacions de persones consumidores o altres entitats de consum.

Lliurament de fulls de reclamació

  als comerços i informació sobre els seus drets i obligacions.