Els mercats se sumen a la celebració de l’Any del Comerç i la Cultura amb diversos concerts : Servei de Premsa

Els mercats se sumen a la celebració de l’Any del Comerç i la Cultura amb diversos concerts

14/12/2017



Temps estimat de lectura: 2 minuts

 

En el marc de l’Any del Comerç i la Cultura, el Mercat de Felip II, el Mercat del Guinardó, el Mercat de la Sagrada Família, el Mercat de la Guineueta i el Mercat de Sarrià seran l’escenari de diversos concerts de Nadal amb música jazz, cançons tradicionals nadalenques, bandes sonores de pel·lícula, entre d’altres.

Les cites musicals aniran a càrrec d’escoles municipals de música (EMM) de diferents barris de la ciutat i tindran lloc el dia 15 i 16 de desembre.

15 de desembre

16 de desembre

 

El paper dels mercats durant l’Any del Comerç i la Cultura

Els Mercats de Barcelona programaran diverses activitats culturals en els seus recintes amb motiu de l’Any del Comerç i la Cultura impulsat per l’Ajuntament de Barcelona i per la Fundació Barcelona Comerç.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és unir dos dels sectors més representatius de Barcelona: el comerç i la cultura. D’aquesta manera, es convidarà als barcelonins a gaudir d’un any d’activitats culturals gratuïtes, distribuïdes pels diferents barris de la ciutat, amb el petit comerç de proximitat com a punt de trobada.

Barcelona convertirà l’any 2018 en l’Any del Comerç i la Cultura amb més d’un centenar d’activitats que s’estendran pels 21 eixos comercials amb l’objectiu d’apropar la cultura als barris i convertir el teixit comercial de la ciutat en prescriptor i punt d’informació cultural per als seus veïns. L’Any del Comerç i la Cultura està impulsat per l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Barcelona Comerç. El programa d’activitats de l’Any del Comerç i la Cultura es pot consultar al web barcelona.cat/any-comerc-cultura.

El programa compta amb manifestacions artístiques i culturals de diversa tipologia, bé sorgides des del propi comerç i potenciades aquest any, bé creades específicament per a aquest esdeveniment. El seguit d’activitats s’aniran desgranant al llarg de tot l’any. L’Any del Comerç i la Cultura vol posar en valor el que ja s’està fent, obrir noves línies d’acció cultural vinculades al comerç i acostar-lo a propostes culturals de la ciutat fins ara poc o gens explorades des del comerç.





Paraules clau

comerç/ cultura/ mercats/