El Saló de l’Ocupació Juvenil tanca amb 17.000 visitants, 7.000 més que l’edició anterior : Servei de Premsa

El Saló de l’Ocupació Juvenil tanca amb 17.000 visitants, 7.000 més que l’edició anterior

25/03/2019



Temps estimat de lectura: 1 minut

S’han dut a terme 126 activitats per orientar i assessorar els i les joves en la cerca de feina

Han participat al Saló un total de 125 agents, d’entre els quals 38 eren entitats del Tercer Sector i 30 empreses

La segona edició del Saló de l’Ocupació Juvenil ha tancat amb un total de 17.420 visitants, 7.000 més que en l’edició anterior, el que confirma el creixent interès dels joves d’entre 16 i 35 anys per incorporar-se al mercat, així com per conèixer els drets laborals i per preparar-se per un procés de selecció. El Saló ha estat organitzat per Fira de Barcelona amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona a través de Barcelona Activa i el departament de Joventut del consistori.

Durant els dos dies del  Saló, més de 200 professionals han atès de manera individual o en grup els visitants i, els han dissenyat un itinerari al saló d’acord amb el perfil de cada jove. A banda, els assistents han pogut posar-se en contacte amb empreses, serveis públics i entitats i conèixer de primera mà els requeriments del mercat laboral. 30 empreses de 8 sectors diferents sectors 38 entitats del Tercer Sector han estat presents per orientar els joves sobre les passes a seguir en la cerca de feina. Aquest any, per primera vegada, també hi ha participat 9 universitats i el Consell Interuniversitari de Catalunya. En conjunt, s’han dut a terme 126 sessions d’activitats, de 77 activitats diferents.

El Saló de l’Ocupació Juvenil es celebra en el marc de la Setmana de la Formació, coincidint amb la 30a edició del Saló de l’Ensenyament i la 16a de Futura, el saló dels màsters i postgraus, amb l’objectiu d’afavorir la transició del sistema educatiu al món laboral.





Paraules clau

joves/ ocupació/