Serveis d'Atenció al ciutadà

Qualitat i resultats

Menu principal

bcn.cat

Pàgina web

L'any 2016, el Portal de Tràmits va rebre 4.355.525 visites i a través d'aquest servei es van gestionar 1.115.983 tràmits. El volum de servei pel portal municipal va ser del 99%

OAC

Oficines d'atenció ciutadana

L'any 2016, es van atendre 1.151.104 persones a les Oficines d'Atenció Ciutadana, amb un temps mitjà d'espera de 7:04 minuts i un temps mitjà de resolució de la consulta o tràmit de 5:25 minuts. En el 77,4% de les atencions, el temps d'espera va ser inferior als 10 minuts.

010

Telèfon d'informació metropolitana

L'any 2016, es van atendre 724.211 trucades a través del telèfon 010. El temps mitjà d'espera va ser de 69,3 segons.

900 226 226

Telèfon del civisme

L'any 2016, es van atendre 307.659 trucades al telèfon 900 226 226. El temps mitjà d'espera va ser de 83 segons.

Mòbil

Telefonia mòbil

L'any 2016, es van gestionar 31.304 tràmits i es van dur a terme 4.743 consultes a través del canal de dispositu mòbil d'atenció ciutadana.

Quiosc

Terminal d'autoservei electrònic

L'any 2016, en els terminals d'autoservei es van atendre 290.637 usuaris que van realitzar un total de 62.597 tramitacions i 112.900 accessos per a consultes d'informació sobre la ciutat.

Twitter

El servei de Twitter del 010 va començar la seva activitat en el mes de juny del 2011, mitjançant la seva compte @barcelona_010. L'any 2016, a través del compte @barcelona_010 es van emetre 8.868 tuits, compta amb prop de 15.085 seguidors.

Certificació ISO

Serveis d'informació i tramitació certificats d'acord amb la Norma ISO 9001 (consulteu aquest enllaç)

Peu enllaços