Serveis d'Atenció al ciutadà

Qualitat i resultats

Menu principal

bcn.cat

Pàgina web

L'any 2017, el Portal de Tràmits va rebre 5.696.774 visites i a través d'aquest servei es van gestionar 1.334.981 tràmits. El volum de servei pel portal municipal va ser del 99%

OAC

Oficines d'atenció ciutadana

L'any 2017, es van atendre 1.206.820 persones a les Oficines d'Atenció Ciutadana, amb un temps mitjà d'espera de 8:27 minuts i un temps mitjà de resolució de la consulta o tràmit de 7:48 minuts. En el 72,2% de les atencions, el temps d'espera va ser inferior als 10 minuts.

010

Telèfon d'informació metropolitana

L'any 2017, es van atendre 434.070 trucades a través del telèfon 010. El temps mitjà d'espera va ser de 108,9 segons.

900 226 226

Telèfon del civisme

L'any 2017, es van atendre 115.755 trucades al telèfon 900 226 226. El temps mitjà d'espera va ser de 113,18 segons.

Mòbil

Telefonia mòbil

L'any 2017, es van gestionar 59.556 tràmits i es van dur a terme 18.190 consultes a través del canal de dispositu mòbil d'atenció ciutadana.

Quiosc

Terminal d'autoservei electrònic

L'any 2017, en els terminals d'autoservei es van atendre 495.004 usuaris que van realitzar un total de 198.781 tramitacions i 90.012 accessos per a consultes d'informació sobre la ciutat.

Twitter

El servei de Twitter del 010 va començar la seva activitat en el mes de juny del 2011, mitjançant la seva compte @barcelona_010. L'any 2017, a través del compte @barcelona_010 es van emetre 10.081 tuits, compta amb prop de 16.814 seguidors.

Peu enllaços