Serveis d'Atenció al ciutadà

Qualitat i resultats

Menu principal

bcn.cat

Pàgina web

L'any 2018, el Portal de Tràmits va rebre 6.656.681 visites i a través d'aquest servei es van gestionar 1.491.556 tràmits. El volum de servei pel portal municipal va ser del 99%

OAC

Oficines d'atenció ciutadana

L'any 2018, es van atendre 1.239.079 persones a les Oficines d'Atenció Ciutadana, amb un temps mitjà d'espera de 8:05 minuts i un temps mitjà de resolució de la consulta o tràmit de 8:58 minuts. En el 71,1% de les atencions, el temps d'espera va ser inferior als 10 minuts.

010

Telèfon d'informació metropolitana

L'any 2018, es van atendre 1.210.659 trucades a través del telèfon 010. El temps mitjà d'espera va ser de 60,36 segons.

900 226 226

Telèfon del civisme

L'any 2018, es van atendre 87.533 trucades al telèfon 900 226 226. El temps mitjà d'espera va ser de 43,83 segons.

Quiosc

Terminal d'autoservei electrònic

L’any 2018 en els terminals d’autoservei es van realitzar un total de 258.385 tramitacions i 82.976 accessos per consultar informació sobre la ciutat.

Twitter

L’any 2018 el compte @barcelona_010 va emetre 7.545 tuits i tenia prop de 17.290 seguidors.

Certificació ISO

Serveis d’informació i tramitació certificats d’acord amb la norma ISO 9001 (consulteu aquest enllaç)

Peu enllaços