Targeta Rosa amplia les botigues d’alimentació ecològica

Alimentació. La tendència del consum de productes orgànics s’ha accentuat i el mercat de l’alimentació ecològica està en ple creixement

En els últims anys s’ha accentuat la tendència del consum de productes orgànics, i és que el mercat d’aliments ecològics està en ple creixement. Segons un estudi realitzat per Kantar Worldpanel i la Fundació Catalunya La Pedrera, el consum dels productes ecològics ha tingut un creixement anual del 14%.

Bona part de les vendes es duen a terme en botigues especialitzades, que abasten el 40% del total, però avui dia fins i tot els supermercats descompte estan oferint cada cop més alternatives ecològiques dels seus productes habituals, ja que estan experimentant un gran increment de vendes d’aquests.

Si analitzem el perfil habitual del consumidor d’aquests productes, ens trobem amb una persona que sol tenir més de 50 anys (55%), el qual viu en una llar petita (65%) d’1 a 2 persones i vol que els aliments que composen la seva dieta tinguin qualitats més naturals i autèntiques, ja sigui per tenir cura de la seva salut com per satisfer el seu paladar.

Ara que estem a ple estiu és molt bon moment per assaborir aliments frescos i naturals. Al cercador d’establiments de Targeta Rosa, hem augmentat el nombre de botigues d’alimentació ecològiques. Visita la web i descobreix la teva.