Barcelona Nord s'adapta als passatgers amb mobilitat reduïda

Barcelona Nord s'adapta als passatgers amb mobilitat reduïda

29/06/2015 - 00:00

El servei s’adreça a passatgers amb dificultat de visió, amb gos pigall o sense; amb discapacitat intel·lectual o de desenvolupament; amb dificultats auditives i amb mobilitat reduïda, així com a passatgers que requereixin algun altre tipus d’assistència. Els viatgers han de sol·licitar el servei amb un mínim de 72 hores d’antelació a partir de la data del viatge, i han de fer-ho emplenant un
formulari i aportant la documentació acreditativa de la discapacitat.

Si l’estació Barcelona Nord és l’origen del viatge, la persona pot accedir al recinte en cotxe si n’ha indicat el model i la matrícula al camp d’observacions del formulari. Un cop a l’estació, s’ha d’identificar al punt d’informació de la planta baixa almenys 1 hora abans de la sortida. Si Barcelona Nord és el destí del passatger, el personal de l’estació el recollirà a l’andana per acompanyar-lo a la sortida o assistir-lo en qualsevol cosa que necessiti.

Per a la prestació correcta del servei, l’equipatge ha d’estar format per un únic paquet de no més de 20 quilos. A més, el viatger també ha d’informar de les seves necessitats a l’empresa de transport amb la qual contracti el viatge.

Comparteix aquest contingut