Logo Ajuntament de Barcelona

Selecciona idioma

  • Català
  • Castellano

Altres webs de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament
Contacte
Tràmits
Treballa a l'Ajuntament
Notícies
Agenda
Mapa
Com s'hi va
Vés al contingut

Associació Consell de Cent

Inici
Instruccions de navegació del menú

Instruccions per als usuaris del lector de pantalla i del teclat

Per poder utilitzar aquest menú calen les tecles de cursor. El menú té fins a tres nivells:

  • Primer nivell: opcions del menú principal
  • Segon nivell: subopcions per a elements del primer nivell
  • Tercer nivell: subopcions per a elements del segon nivell

Instruccions de navegació:

  • Navegueu fent servir les tecles de cursor horitzontals en el primer nivell del menú.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al primer nivell.
  • Utilitzeu la tecla de cursor dreta per mostrar el tercer nivell.
  • Navegueu pel tercer nivell fent servir les tecles de cursor verticals.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al segon nivell.
  • De manera alternativa, feu servir la tecla d’introducció per mostrar qualsevol nivell.
  • L'associació
    L'associació
    • Qui som
    • Òrgans en què participa
    • Fer-se SOCI
    • Fer-se amic/amiga de l'Associació
  • Membres
  • Activitats
  • Documentació
Instruccions de navegació del menú

Instruccions per als usuaris del teclat

Per poder utilitzar aquest menú calen les tecles de cursor. El menú té fins a tres nivells:

  • Primer nivell: opcions del menú principal
  • Segon nivell: subopcions per a elements del primer nivell
  • Tercer nivell: subopcions per a elements del segon nivell

Instruccions de navegació:

  • Navegueu fent servir les tecles de cursor verticals en el primer nivell del menú.
  • Utilitzeu la tecla de cursor dreta per mostrar el segon nivell.
  • Navegueu pel segon nivell fent servir les tecles de cursor verticals.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al primer nivell.
  • Utilitzeu la tecla de cursor dreta per mostrar el tercer nivell.
  • Navegueu pel tercer nivell fent servir les tecles de cursor verticals.
  • Utilitzeu la tecla d’escapada per tornar al segon nivell.
  • De manera alternativa, feu servir la tecla d’introducció per mostrar qualsevol nivell.
  • L'associació
    L'associació
    • Qui som
    • Òrgans en què participa
    • Fer-se SOCI
    • Fer-se amic/amiga de l'Associació
  • Membres
  • Activitats
  • Documentació
  1. Inici
  2. / Activitats

Trobada anual amb l’alcalde de Barcelona (2024)

06 setembre - 2024

Reprenent una tradició molt estimada, l’alcalde Jaume Collboni va convidar l’Associació Consell de Cent a una trobada dinar al Palauet Albéniz. Una trobada especial per als qui vam ser regidors i regidores de l’Ajuntament de Barcelona, en la que ens agrada retrobar-nos amb l’orgull barceloní compartint el que ens identifica, que és haver estat regidors i regidores de Barcelona. A la trobada van assistir-hi un nombrós numero de socis i sòcies, entre ells, els alcaldes Serra, Clos i Trias. També van assistir la primera tinenta d’Alcaldia, Laia Bonet, representants dels grups municipals i directius municipals.

La trobada va començar amb la conferència per part de la primera tinenta d’Alcaldia, Laia Bonet, ”Un pla per a Barcelona”, en la que ens va exposar una visió global de la ciutat i dels seus plans a curt, mig i llarg termini. Una intervenció molt interessant i il·lustrativa en la que va reconèixer i agrair la feina feta des de fa anys. Comença recordant algunes de les transformacions en marxa, com les Rambles o la cobertura de la Ronda de Dalt, per continuar amb els molts reptes d’impacte metropolità, com l’ampliació de la Fira Gran Via i la renovació de Montjuïc, l’impuls d’àrees industrials per diversificar l’economia, la Via laietana, la Ciutadella del coneixement, la plaça de les Glòries, el nou Clínic o la Sagrera. Deu mil milions d’euros d’inversió amb l’horitzó 2035. Continua explicant com els reptes actuals porten més incerteses i com les ciutats aporten respostes per passar a explicar els quatre plans que conformen el “Pla per a Barcelona”: Pla Viure (l’habitatge és la prioritat i cal combinar totes les eines disponibles), Pla Endreça (la importància de l’espai públic i d’actuar pro activament ), Pla de Barris (acceleració de la inversió de 300 milions per 27 barris i regeneració urbana) i Pla Clima (mobilitat, aigua, residus, platges). La presidenta de l’Associació, en nom de tots els presents, va agrair l’exposició que ens va permetre conèixer millor els plans de Barcelona.

Tot seguit, i desprès de mantenir un proper i animat intercanvi de situacions personals, professionals i polítiques, es va deixar constància de l’acte amb la tradicional foto de família, per passar a compartir el dinar.

Les paraules de l’alcalde Jaume Collboni i de la presidenta de l’associació, Maravillas Rojo, van destacar l’aportació de l’Associació per posar en valor la funció dels servidors públics i la dels regidors i regidores en tant que constructors de la ciutat, així com la voluntat de seguir recuperant propostes i projectes impulsats per persones dels diferents consistoris, que han anat construint i fent avançar la ciutat en els diferents àmbits. L’alcalde va destacar la importància dels plans a mig i llarg termini i va expressar que Barcelona vol seguir sent una ciutat oberta, solidària, amb empenta i referent, una ciutat d’acords i diàleg en els que va dir que compta amb l’aportació de la Associació Consell de Cent.

Amb la voluntat de treballar per Barcelona construint futur, van tancar aquest emotiu i emblemàtic acte anual, que ens permet retrobar-nos i que ens estimula, més enllà de les diferències, a seguir treballant per la nostra estimada ciutat.

Maravillas Rojo

 

Salta la galeria principal
Logo de l'Ajuntament de Barcelona
  • Contacte
  • Avís legal
  • Accessibilitat