- Síntesi de la conjuntura
- Activitat industrial
- Sistema financer
- Consum, comerç i preus
-
Transports i comunicacions
-
Turisme, fires i congressos
-
Construcció
-
Mercat immobiliari
- Contractes d'accés a l'habitatge
- Compravendes i preus dels habitatges a Barcelona, AMB i Catalunya
- Compravendes i preus dels habitatges nous
- Compravendes i preus dels habitatges de segona mà
- Finançament i crèdit hipotecari
- Mercat de lloguer
-
Cost d'accés a l'habitatge
- Accessibilitat a l'habitatge en propietat a Barcelona
- Accessibilitat a l'habitatge en propietat per districtes
- Accessibilitat a l’habitatge en propietat als barris de Barcelona
- Accessibilitat a l'habitatge de lloguer a Barcelona
- Accessibilitat a l'habitatge de lloguer als districtes i barris de Barcelona
-
Mercat de treball
- Renda Familiar
- Privació material
- Producte Interior Brut
Aeroport de Barcelona
La pandèmia provocada pel coronavirus paralitza la major part de l’economia i el transport de viatgers. La trajectòria expansiva que els darrers anys ha mantingut l’aeroport de la ciutat s’estronca de cop per una catàstrofe natural.
L’estat d’alarma decretat pel govern central a mitjan març paralitzant la major part de l’activitat econòmica no essencial i confinant la població per tal de frenar l’expansió del coronavirus ha convertit en supèrflues les grans infraestructures de transport com ara el port i l’aeroport. Les xifres inimaginables de l’abril, primer mes complet de vigència de l’estat d’alarma, marquen una cota mínima que els propers mesos i en funció de com evolucioni la propagació del virus i el progressiu retorn a una certa normalitat de la vida quotidiana, s’anirà recuperant lentament. Un procés que s’intueix especialment lent en el cas del transport aeri.