- Síntesi de la conjuntura
- Conjuntura empresarial i industrial
- Consum, comerç i preus
-
Transports i comunicacions
-
Turisme, fires i congressos
- Construcció
-
Mercat immobiliari
- Contractes d'accés a l'habitatge
- Compravendes i preus dels habitatges a Barcelona, AMB i Catalunya
- Compravendes i preus dels habitatges nous
- Compravendes i preus dels habitatges de segona mà
- Finançament i crèdit hipotecari
- Mercat de lloguer
-
Cost d'accés a l'habitatge
- Accessibilitat a l'habitatge en propietat a Barcelona
- Accessibilitat a l'habitatge en propietat per districtes
- Accessibilitat a l’habitatge en propietat als barris de Barcelona
- Accessibilitat a l'habitatge de lloguer a Barcelona
- Accessibilitat a l'habitatge de lloguer als districtes i barris de Barcelona
-
Mercat de treball
- Salaris
- Renda Familiar
- Privació material
- Producte Interior Brut
Aeroport de Barcelona
La pandèmia provocada pel coronavirus va paralitzar el transport de viatgers durant bona part de l’any 2020 i 2021. No obstant això, a partir de l’estiu de l’any passat la relaxació de les mesures sanitàries i la creixent immunització de la població van permetre un augment progressiu del tràfic de passatgers.
L’estat d’alarma decretat pel govern central a mitjans de març de 2020, va impactar de ple en les grans infraestructures de transport com ara el port i l’aeroport. A partir d’aquella data i fins a finals de 2021, les xifres van anant evolucionant de manera paral·lela a la propagació del virus. El retorn a una certa normalitat a partir de l’estiu de 2021, va deixar registres a l’alça en el tràfic de passatgers del port i aeroport, però, l’arribada de la nova variant Òmicron cap a finals d’any ha tornat a alentir la recuperació.