Impressió

Fira de Barcelona

L’activitat firal i de congressos a Barcelona durant l’any 2020 s’ha vist totalment afectada per la situació sanitària viscuda arran de la pandèmia. L'excepcionalitat d’aquest any fa que els resultats econòmics i d’assistència no siguin comparables amb exercicis anteriors.

La impossibilitat de celebrar fires presencials des del març de 2020 va suposar la quasi total paralització de l’activitat firal i de congressos a la ciutat. Només els mesos de gener i febrer van permetre l’organització d’alguns esdeveniments i a partir de març se’n van anul·lar molts dels salons previstos, encara que alguns van poder celebrar-se en format virtual o híbrid presencial-virtual.

Amb la tornada a la normalitat, a partir de l’estiu d’enguany es va recuperant progressivament el calendari firal i de congressos habituals d’abans de la pandèmia, amb la celebració dels principals esdeveniments presencials internacionals i professionals en els recintes de Montjuïc i Gran Via, a més de l’activitat firal en altres països.

Dades i anàlisi