Inici / Noticia / Comencen les preinscripcions a la formació 'Treballar amb mirada interseccional'!

Comencen les preinscripcions a la formació 'Treballar amb mirada interseccional'!

El Programa BCN Interculturalitat obre les preinscripcions per a la formació 'Treballar amb mirada interseccional' que tindrà lloc a l’Espai Avinyó.

Aquesta proposta permet explorar com les discriminacions de gènere, edat, classe, origen o orientació sexual es presenten de manera entrecreuada, i comprendre com s'estructuren les asimetries en diferents contexts o circumstàncies per tal d’aplicar-ho al lloc de treball.

Aquesta formació està dissenyada amb l’objectiu de facilitar eines teòriques i pràctiques d’aproximació i coneixement de la realitat i dels contexts amb els quals estem treballant, que s’adeqüin a la complexitat d’aquests i incorporin els múltiples nivells d’anàlisi d’una mateixa situació.

Els objectius de la formació són:

  1. Aportar coneixement sobre la perspectiva intercultural, de gènere i LGTBI.
  2. Introduir el concepte d’interseccionalitat com a eina d’anàlisi de les relacions de poder en diferents contextos.
  3. Donar eines per incorporar la mirada interseccional a la intervenció social i al desenvolupament de projectes locals.

Durada de la formació: 16 hores (4 sessions de 4 hores).

Poden realitzar-la persones que exerceixen la seva activitat a la ciutat de Barcelona, personal tècnic i voluntari d’entitats, serveis i equipaments i persones a títol individual.

Dates: 6, 13, 20 i 27 de novembre de 2019

Horari: de 16 h a 20 h

Lloc: Espai Avinyó (Carrer d’Avinyó, 52)

Per a més informació fes clic en aquest enllaç.

Fes la preinscripció aquí.

Cal fer la preinscripció abans del 28 d’octubre.

Comparteix aquest contingut