El Programa BCN Interculturalitat continua amb els ‘Tastets d’interculturalitat #desdecasa’ amb la programació de tres webinars més sobre continguts relacionats amb la perspectiva intercultural, la interseccionalitat i la lluita contra els rumors discriminatoris, contextualitzats en la situació social i sanitària que estem vivint actualment.
Es tractarà de webinars independents d’una durada d’una hora i mitja, que s’oferiran en un format àgil i pràctic a través de la plataforma Zoom de forma quinzenal.
Ja us podeu inscriure als darrers dos webinars sobre perspectiva intercultural i interseccionalitat:
- Webinar sobre perspectiva intercultural: ‘Elements clau per al disseny de projectes amb perspectiva intercultural’, amb Anyely Marín Cisneros (dimarts 2 de juny, de 17.30 h a 19 h). Enllaç al web zoom.
- Webinar sobre interseccionalitat: ‘Relief maps: L’anàlisi de les desigualtats socials des d’una perspectiva interseccional’, amb Maria Rodó de Zárate (dimarts 16 de juny, de 17.30 h a 19 h). Enllaç al web zoom.
Lamentem comunicar que ja no queden places per al proper webinar antirumors del 19 de maig: ‘L’antigitanisme com a sistema de discriminació racial històricament construït’, amb Pedro Casermeiro.
Webinars anteriors:
- ‘Eines per detectar narratives discriminatòries’, amb Edoardo Bazzaco, coordinador de l’àrea de projectes a SOS Racisme. Fa anys que es dedica al treball sobre narratives discriminatòries.