Amb el lema “Ni mitja. No en deixem passar ni mitja”, la campanya 2016-2017 contra la violència masclista mostrava públicament el rebuig rotund de qualsevol forma de violència, ja des de la mínima sospita que es produeixi. La proposta partia d’una ciutadania barcelonina compromesa a no deixar passar “ni mitja” mostra de violència masclista. “Ets meva” o “Vas massa curta” són algunes de les frases que es van estripar gràficament com a mostra visual de repulsa a aquests micromasclismes que són a la base de la violència.

“Ni mitja” va ser una proposta contundent, de força i de compromís individual i col·lectiu per reforçar els vincles amb la persona afectada per la violència masclista. Es va voler convidar els barcelonins i les barcelonines a intervenir positivament en l’eliminació de la violència masclista, ja que tothom hi té un paper.

La campanya també va fer difusió dels serveis i recursos públics de prevenció i d’acompanyament en casos de violència masclista, que són tots confidencials i gratuïts.

Imatges de la campanya

#NiMitja des de la il·lustració

    Una vintena d’artistes reinterpreten la campanya institucional contra la violència masclista en el seu estil personal.