Biblioteques. Un any més, les biblioteques continuem sent un dels serveis més ben valorats per la ciutadania de Barcelona.
El passat dimarts 26 d’octubre el tinent d’alcaldia i regidor de Presidència, Pressupostos i Pla de Barris, Jordi Martí, va presentar els resultats de l’Enquesta de Serveis Municipals 2021.
En conjunt la ciutadania valora i atorga una bona puntuació als diferents serveis municipals.
Dels vint-i-sis serveis sobre els que s’ha demanat valoració, només un, l’aparcament, suspèn, deu obtenen un notable i onze més una nota entre 6 i 7. Els bombers i les biblioteques continuen sent els serveis més ben valorats (8,2 i 7,8 respectivament). Mercats, centres cívics, transport públic –autobús, tramvia i metro-, recollida d’escombraries i enllumenat públic són els altres serveis també valorats amb un notable.
Quan els qui valoren són usuaris de les biblioteques (un 45 % dels enquestats), la puntuació puja fins a 8,1 punts. Pel que fa a la percepció de millora, un 33,6 % creu que ha millorat el servei, un 28 % que està igual i només un 5,2 % que ha empitjorat. La variació a 10 anys vista és de 0,1 punts.