Biblioteca Francesca Bonnemaison

Biblioteca Francesca Bonnemaison

Tallers presencials Antenes Cibernàrium JUNY

..
15/05/2025 - 17:23 h

Descobreix les activitats programades per adquirir coneixements que et permetran millorar el teu dia a dia a través de les eines tecnològiques.

IA: Experimenta amb la intel·ligència artificial i treu-ne partit en el teu dia a dia
Divendres 6 de juny (9:30-13:30 h)
La intel·ligència artificial és una de les tecnologies més importants de l’actualitat i el seu ús s’està estenent ràpidament. Vols introduir-te en aquest món i conèixer les seves possibilitats per utilitzar-les en el teu dia a dia? En aquest taller aprendrem a conèixer les diferents eines d’intel·ligència artificial per elaborar textos i per a la creació d’imatges
Cal inscripció prèvia.

T2.1 Inicia’t en l’ús del teu smartphone o tauleta
Divendres 13 de juny (9:30-13:30 h)
Tens un telèfon intel·ligent o una tauleta i vols treure’n el màxim profit? Vols saber com utilitzar-los correctament i descobrir les possibilitats bàsiques que t’ofereixen?
Amb aquest taller, t’introduiràs en l’ús del telèfon intel·ligent o tauleta per informar-te, comunicar-te, fer el teu dia a dia més fàcil i treure’n el màxim profit.
Cal inscripció prèvia.

T2.2 Com configurar i protegir el teu smartphone o tauleta
Divendres 20 de juny (9:30-13:30 h)
Tens un telèfon intel·ligent o una tauleta i vols treure’n el màxim profit? Si ja saps fer servir el teu dispositiu però vols aprofundir en les possibilitats que ofereix, eines de seguretat, gestió de permisos, eines de localització, permisos de les Apps i molt més, en aquest taller aniràs més enllà de l’ús bàsic del teu dispositiu i guanyaràs confiança en el seu ús.
Cal inscripció prèvia.

T2.3 No et quedis sense memòria al mòbil
Divendres 27 de juny (9:30-11:30 h)
Et quedes sense espai per les fotos? Reps molts arxius que no necessites? Tens instal·lades moltes aplicacions que ja no fas servir?
Amb aquest petit taller descobriràs aplicacions i trucs que t’ajudaran a tenir les dades del teu mòbil ordenades i a no malgastar l’espai. També t’explicarem quines aplicacions pots fer servir per alliberar espai o per crear còpies dels arxius al núvol o a l’ordinador.
Cal inscripció prèvia.

T2.4 Instal·lar i desinstal·lar apps
Divendres 27 de juny (11:30-13:30 h)
Busques una aplicació que et faci el dia a dia més fàcil? Que t’ajudi a gestionar les tasques? T’agradaria fer un seguiment de les teves activitats i no saps quina aplicació fer servir? Aprèn a moure’t per la botiga d’aplicacions, a entendre què implica instal·lar algunes aplicacions, a gestionar-les i a ordenar-les dins del teu dispositiu mòbil.
Cal inscripció prèvia.