
II Fira FRICS (tecnologia i societat)
10 juny 2017 | ||
16:00 | to | 22:00 |
10 de juny. De 16h a 22h. Rambla del Carmel
FRICS (Fira de Recursos i Iniciatives Comunità ries i Socials) és un projecte impulsat per Tangencial amb el suport de l’Espai Jove Boca Nord, el Centre Càvic Guinardó i el Districte d’Horta-Guinardó on els eixos principals són els joves, la tecnologia i l’emprenedoria social. Sota aquesta premissa reuneix iniciatives impulsades per persones a tàtol individual o col·lectius que reuneixen diversos components d’aquests eixos. Esdevé aixà una mostra viva i dinà mica de la realitat de la ciutat i del districte en aquestes temà tiques.
La mostra disposarà de diferents espais:
* Espai expositors on les diferents associacions, entitats, col·lectius i empreses o cooperatives participants podran explicar i exposar els seus projectes.
* Espai xerrades/tallers: disposarem d’un espai separat i senyalitzat per desenvolupar diferents tallers i xerrades temà tiques.
* Escenari: espai on es durà a terme el concert de cloenda, amb les actuacions dels grups
BLACK GEARBOX – rock
SAN TAUB – electrònica
Us convidem a celebrar amb nosaltres la segona edició de FRICS, un espai on una altra forma de fer empresa és possible i on la tecnologia i els joves demostren que cada vegada juguen un paper més important al món.
Per més informació: consulteu la pà gina web de la FIRA FRICS