Canals de comunicació telefònics amb la ciutadania

A més del 010, a través del qual podeu obtenir informació, dur a terme tràmits, fer suggeriments i reclamacions i presentar queixes, l’Ajuntament disposa del telèfon del civisme i del 112 com a telèfon d’emergències.

Telèfon d’informació i tramitació 010

El telèfon 010 és un servei d'informació municipal i general sobre equipaments, agenda d'actes i serveis dins l'àmbit metropolità.

Per mitjà d’aquest telèfon també es poden fer tràmits i gestions tributàries (pagaments i domiciliacions de tributs) de l'Ajuntament de Barcelona.

Línia telefònica gratuïta Més informació del 010

Telèfon d’emergències 112

El telèfon 112 centralitza el servei d’incidències, urgències i emergències a la ciutat de Barcelona.

Tramet telemàticament als sistemes de la Guàrdia Urbana i els Bombers la informació sobre els avisos i requeriments que els correspongui atendre.

Línia telefònica gratuïta Més informació del 112

El telèfon del civisme 900 226 226

El telèfon del civisme atén els avisos i les reclamacions dels ciutadans i les ciutadanes referents als serveis de neteja, manteniment i control de l’espai urbà.

Línia telefònica gratuïta Més informació del telèfon del civisme

Comparteix aquest contingut