Canals de comunicació amb el ciutadà en línia
Aquí podreu informar-vos, solucionar tràmits, accedir al registre telemàtic, expressar queixes o suggeriments de forma no presencial i resoldre la vostra tramitació a través del servei “L‘Ajuntament et truca”
Informació, Consultes, Queixes i Suggeriments
A través d'aquest canal podeu fer arribar una petició d'informació o consulta, incidències, queixes i suggeriments, en relació al funcionament de la ciutat o els serveis municipals.
Registre electrònic
Registra les sol·licituds, els escrits o les comunicacions relatius a tràmits o procediments telemàtics.
Oficina virtual
Des d’aquí podeu dur a terme molts dels tràmits municipals sense moure-us de casa, i també podeu descarregar la documentació que cal presentar per als tràmits que són presencials.
Bústia Ètica i de Bon Govern *
Per mitjà d'aquest canal segur de participació electrònica podeu comunicar qualsevol acció o omissió contrària als principis de bon govern per reforçar la gestió pública.