
L'Ajuntament de Barcelona manté també en funcionament de forma telemàtica els serveis que es realitzen a través dels Punts d'Assessorament d'Energètic (PAE) ja que el servei de llum, aigua i gas és un dret bàsic i tothom hi té garantit l'accés. En cas de talls en el subministrament d´aigua, llum o gas, o si la ciutadania vol informar-se sobre les mesures a les quals es pot acollir per rebaixar les factures, es pot contactar els serveis dels PAE a través de dos canals:
Telemàticament a través del web de l'Ajuntament. En aquest cas la persona que fa la consulta ha d'omplir un formulari i ha d'adjuntar la documentació justificativa per tramitar la sol·licitud.
Per a aquelles persones que no tenen accés a Internet les mateixes gestions es poden fer per telèfon, trucant al telèfon d'informació.
- Titularitat:
- Centro público
Agenda
Por periodo | Dias | Horas | Observaciones | |
---|---|---|---|---|
De l'1 setembre al 31 juliol |
Divendres |
de 09.30 h a 14.00 h |
Mes d'agost tancat |
- Dirección:
- Plaça de Salvador Riera, 2
- :
- Horta-Guinardó
- Barrio:
- el Guinardó
- Ciudad:
- Barcelona
Dirección
- Plaça de Salvador Riera, 2
Teléfono
- 930008054 de dilluns a divendres de 9 a 14 h
Sitio web
Correo electrónico
- paehg@bcn.cat