Enguany tornem a commemorar al Districte d’Horta-Guinardó el 25 de novembre, Dia internacional per a l’eliminació de la violència vers les dones. Sota el lema “Sumant aliances contra el masclisme”, estem fent un esforç per fer pinya amb tota la societat (escoles, comerços, teixit cultural, entitats cíviques, administracions, cossos de seguretat, ciutadania en general….) per tal de fer front a les violències masclistes en totes les seves formes i expressions i a tots els espais públics i privats. Perquè construir barris lliures de violència masclista és un tema que pertoca a tothom; per això us convidem a participar a les múltiples activitats que, com cada any, organitzen les entitats i equipaments cívics i culturals del Districte i que recollim en aquest llibret. Per una Barcelona antimasclista, per una Horta-Guinardó antimasclista.
Rosa Alarcón Montañés
Regidora del Districte d’Horta-Guinardó
Al voltant de l'estatua "El malson de la Ventafocs" ens reunim per dir prou a les violències masclistes i recordar aquelles dones assasinades.
Comptarem amb la participació conjunta de l'Associació Dones Montbau Teatre i la Coral Performance #MeToo d'Horta-Guinarda.
Presentarà l'acte Lissette Guillen de les Karmelafest.
Acte central Horta-Guinardó
Dijous 24 de novembre, a les 17h
Biblioteca Horta - Can Mariner
Carrer Vent 1 08031 BCN
Teniu tota la informació al llibret que podeu descarregar en PDF: