Recorregut visual del cicle a través dels cartells anunciadors dels concerts que s’han celebrat ininterrompudament en el nostre barri, malgrat obres, pandèmies... ja sigui al Casal antic, a la parròquia (durant les obres) o a l’actual Casal.
Us convidem i esperem el 31 de gener a les 19h, abans del primer concert, per inaugurar el cicle i l’exposició tot fent un brindis per desitjar LLARGA VIDA A LA MÚSICA!
Organitza: Associació de veïns i veïnes de la Font d'en Fargues
TANCATS és una obra que tracta amb un humor àcid la història d’una família benestant de Barcelona. La història d’uns personatges que podem identificar fàcilment i que estan plens de secrets, misèries i racons obscurs.
Com es comporten i com són aquests personatges? Ens conformarem a que segueixin sent sempre així? Amb aquesta manca de respecte als que ells creuen inferiors i fent servir uns privilegis que no han fet res per merèixer?
A càrrec d'Indòmit Teatre.
Preu: 6€. Venda d'entrades directament a taquilla.
Organitza: GT Casinet