COMISSIÓ DE BALL I FESTES:
- Organització dels balls del diumenge: selecció, calendarització, acollida i seguiment dels músics, preparació de la zona de ball, preparació i sorteig dels lots, cobrament a l’entrada, etc.
- Organització de festes: previsió de les festes que s’han d’organitzar, disseny de la festa i avaluació de les necessitats de material i infraestructures, compra i preparació del material, decoració i preparació dels espais, etc.
COMISSIÓ DE PETANCA:
- És la comissió encarregada de la supervisió de l’estat del camp de petanca, mantenir el camp en condicions, són els responsables del servei de lloguer d’armariets i del compliment de la normativa de lloguer.
COMISSIÓ D’EXCURSIONS I CAMINADES:
- Té funcions relacionades amb les excursions i sortides: reunions amb les agències, negociació de preus, selecció de sortides i calendarització, contractació de les sortides amb les agències, gestió dels llistats dels inscrits i són responsables del grup durant la sortida.
- Funcions relacionades amb les passejades i caminades: Organització de les passejades setmanals pel barri, organització de les caminades urbanes del districte que surtin del propi casal, són els responsables de guiar durant les caminades urbanes del districte i passejades pel barri que surtin del casal, són els representants del casal a totes les caminades urbanes del districte així com les que surten dels altres casals, etc.
COMISSIÓ DE TALLERS I CURSOS:
- Fa suport a les inscripcions i seguiment dels professors i alumnes dels tallers portats per persones voluntàries, seguiment de les necessitats de material del professorat, informació de les novetats organitzatives i altres.
COMISSIÓ DE SECRETARIA I TRESORERIA:
- Són els responsables del bon funcionament del punt d’informació, de l’organització de les seves guàrdies. Vetllen perquè hi hagi imprès el material necessari per a la correcta informació a les persones sòcies, fan la gestió dels socis i sòcies, la revisió de la correspondència i la revisió setmanal de la bústia de suggeriments i queixes.
Dones suport a les xerrades i suport en la gestió de la comptabilitat del Casal i de la venda de loteria.
Undefined