De dilluns a divendres de 9 a 14.30h. i de 16 a 22h.
Dissabtes de 10 a 15h. i de 16 a 21h.
C/ Nou de la Rambla, 43 - Barcelona
T. 934412280
Benvinguts al web del
Centre Cívic Drassanes
De dilluns a divendres de 9 a 14.30h. i de 16 a 22h.
Dissabtes de 10 a 15h. i de 16 a 21h.
C/ Nou de la Rambla, 43 - Barcelona
T. 934412280
Dissabte
De 19:00h. a 20:00h.
27/05/2023
Preu: Gratuït
És la història d'una amistat protagonitzada pels joves Mario, Andrea i Junot, que a més de còmplices en els dies habituals, també són companys d'Institut. La relació dels tres amics sembla circular de manera habitual fins que l'Andrea deixa anar una notícia inesperada que provoca i destapa una altra realitat que té directa relació amb la innocent i incondicional amistat dels protagonistes. Això portarà a un desenllaç inesperat que donarà pas a la vida adulta dels joves des d'una mirada poètica i humana.
Jo soc, Jo ets, Jo és un clar homenatge al gènere del radioteatre, però que en aquesta oportunitat serà possible amb públic presencial. A més, està protagonitzada per artistes joves desenvolupant una història d'adolescents a les portes de la joventut adulta, és a dir, que actors i personatges tenen la mateixa edat.
És important destacar que aquesta és una obra plena d'humor i amor instal·lada en una època inoblidable en la vida de qualsevol persona, l'edat de joventut.
Obra homenatge al teatre radiofònic, basada en la novel·la de Juan Bonilla.
Intèrprets: Lucia, Eloi Alberola i Goiko
Música en directe, guitarra i veu: Caxito
Proposta desenvolupada i presentada per en Nelson Vera.
On: Centre Cívic Drassanes Adreça: C/ Nou de la Rambla, 43
Inici d'inscripció: 17/05/2023 Fi d'inscripció: 27/05/2023