Inscripcions als tallers a partir del 11 de desembre a les 9:30h. Les inscripcions per a persones en situació d’atur o discapacitat es faran presencialment.
Consulta la Agenda d’Hivern
Com puc inscriure’m?
1-Presencialment:
Recepció del Centre Cívic Guinardó. (Ronda del Guinardó, 113, 08041 Barcelona)
2-Per Internet:
aquí | (Com fer les teves inscripcions online)
Normativa:
- L’abonament del preu del taller es farà en targeta o ingrés bancari. En cap cas s’acceptarà efectiu.
- Alguns tallers tenen un suplement econòmic en concepte de material que s’haurà d’abonar el primer dia de classe. L’import en concepte de material, es donarà a cada tallerista en efectiu, el primer dia de taller.
- Si el taller no arriba al nombre d’alumnes estimat, el centre es reserva el dret d’anul·lar el taller. La devolució de l’import es farà durant la setmana següent a l’inici programat del taller.
- El centre es reserva el dret d’admissió cap a aquelles persones que no respectin la feina del professorat i personal del centre, així com el procés d’aprenentatge de la resta de persones usuàries.
- Les inscripcions per a persones en situació d’atur o discapacitat es faran presencialment.
- El primer dia d’inscripcions, cada persona podrà fer, com a màxim, dues inscripcions per taller.
- Tots els tallers estan dirigits a persones majors d’edat, excepte en aquells casos que s’indiqui el contrari.
Descomptes i ajudes:
L’Ajuntament de Barcelona ofereix descomptes i ajudes per a persones en situació d’atur i amb targeta de discapacitat.
Per beneficiar-te d’aquestes reduccions de tarifa, cal fer la inscripció presencialment al centre, presentant la documentació necessària:
Persones en situació d’atur:
- Document d’empadronament municipal d’habitants de la ciutat de Barcelona actualitzat.
- Document d’Alta i renovació de demanda de feina (DARDE)
Persones amb targeta de discapacitat:
- Document d’empadronament de la ciutat de Barcelona actualitzat.
- Targeta o document que acrediti grau de discapacitat
Un cop iniciats els tallers, no es tramitarà cap beca o ajut.
En cas de força major derivada de la crisi sanitària actual i/o perquè qualsevol autoritat governamental no permeti el desenvolupament de l’activitat a la qual ha estat inscrit/a de forma presencial (donat que aquesta circumstància pot restringir l’accés a l’equipament) aquesta activitat s’adaptarà perquè pugui realitzar-se de forma virtual i des de qualsevol dispositiu amb accés a la xarxa internet. El nombre d’hores, sessions i horaris seran els mateixos. Aquesta variació no suposarà que el curs es consideri cancel·lat o suspès i, per tant, no donarà dret a la devolució de l’import de la inscripció proporcional a les sessions realitzades virtualment.
Aquests possibles canvis seran informats amb antelació així com el suport o plataforma telemàtica des de la qual es continuarà oferint l’activitat.
Comments