# Sala Jaume Valor# Sala StripartExposicions

La Ciudad visible, la ciudad en juego

0

Programa Temporals, del 2 de març al 28 d’abril del 2023

La ciutat es construeix de moltes maneres. Mitjançant la manipulació material, però també amb el llenguatge i la construcció de mons simbòlics que l’operen i li donen forma. Diferents artefactes i tecnologies amplifiquen aquest efecte. Tota la nostra relació amb la realitat és tecnològicament intervinguda, i si hi ha una tecnologia que s’ha convertit en la punta de llança d’aquesta interacció aquesta és, clarament, el videojoc.

Més enllà del lleure, el videojoc està canviant la nostra manera de generar i d’interactuar amb el coneixement sobre la realitat. En pocs anys s’ha convertit, a més a més, en una eina amb un gran potencial per a la col·laboració, la presa de decisions col·lectives, i per a experimentar imaginant mons i sistemes nous.

Proposem una exposició que ens permeti mirar a la ciutat des del videojoc, que mostri com la ciutat s’ha jugat i com podem aprofitar el potencial d’allò lúdic per a jugar amb ella i transformar-la.

Coneixent el vídeojoc.

02 de març a les 19h 

Inauguració

Inscripcions

Els objectes que poblen la nostra ciutat.

 30 de març a les 19h     

Inscripcions

El mapa i el territori: el nostre barri, un lloc que conta.

13 de març a les 19h

Inscripcions

 

Comments

Comments are closed.