Divendres en família

DIVENDRES EN FAMÍLIA
El Casal Infantil té una nova proposta per passar una tarda en família amb l’objectiu de compartir experiències i enfortir i estrènyer els vincles a través de l’experiència de joc. 
Trobareu propostes variades on podran gaudir del joc simbòlic, l’expressió artística, el joc heurístic, la psicomotricitat, la literatura i la construcció. Tot pensat per afavorir el desenvolupament integral de l’infant,  fomentant la creativitat, la relació entre iguals i la imaginació.
Cada mes hi haurà un divendres temàtic, on totes les propostes giren al voltant d’un centre d’interès. Estigueu atentes a la web, les xarxes i els butlletins per no perdre cap de les activitats.
HORARIS I PREUS
Portes obertes d'accès lliure i gratuït el 19 i 26 de setembre. Places limitades per ordre d'arribada.
Servei obert del 19 de setembre al 5 de desembre.
Horari de 17 a 19 h
Preu per família: màxim 4 persones, mínim 1 adulta. 

Tiquets d'1 dia 3.42 €
Abonament de 5 sessions 13.20 €
Abonament de 10 sessions 26.40 €
Els abonaments son vàlids com a tiquet puntual per un infant del Casal Infantil de La Sedeta.

Compartir