Exposició: Hilos Vivos
Inaguració el 24 de novembre, 19 h

Dilluns

24/11/2025 > 19/12/2025
Preu: Gratuït

XXXII Setmana Cultural Gràcia amb la Mediterrània
Hilos Vivos reuneix les creacions de Gordana Zikic i Bosko Begovic, amb la participació de Marija Kovacevic, en una instal·lació que explora identitat, memòria i transformació. La proposta central, a càrrec de Zikic i Begovic, combina fotografies, objectes, textos i accions participatives per teixir un arxiu col·lectiu de gratitud i comiat.
En diàleg amb aquesta instal·lació, Marija Kovacevic presenta una selecció de mostres tèxtils d’origen serbi que reflecteixen la seva trajectòria en la creació de vestuari i escenografia per a teatre, performances, musicals, videoclips, espectacles de dansa i Cosplay.
Organitza: Districte de Gràcia, el Servei d’Interculturalitat de Gràcia, Centre Cívic La Sedeta, Rromanipe's (Gitanitat's), CFA Rius i Taulet.

Compartir