Als Jardins de la Vil·la Cecília, C/ Eduardo Conde, 22-42
MAPA 93 256 27 20 - ccsarria@qsl.cat
Benvinguts al web del
Centre Cívic Sarrià
Als Jardins de la Vil·la Cecília, C/ Eduardo Conde, 22-42
MAPA 93 256 27 20 - ccsarria@qsl.cat
LLENÇART 2019
DISSABTE 25 DE MAIG
RUA LLENÇART | barri de Sarrià
11.00 h | Lluïment de les entitats de cultura popular de Sarrià a la Pl. del Consell de la Vila. Amb la participació de l'Orquestra ESBO, el Castor de Sarrià, Cia. Todozancos, El Bastó de Sarrià, Colla gegantera de Sarrià, Drac de Sarrià, Joselito, Castellers de Sarrià, Diablesses i Diables de Sarrià, Tabalets i Tabalers de Sarrià.
11.30 h | Sortida de la Rua boja baixant per Major de Sarrià amb les entitats, els xanquers de la Cia Todozancos i l'artista de circ Joselito "el de la voz de Oro".
*Recorregut previst: Pl. del Consell de la Vila – c/ Major de Sarrià – c/ Padró de la Creu – c/ Bonaplata – c/ Oriol Mestre – c/ Major de Sarrià – c/ Senillosa – c/ Fontcoberta – c/ Cardenal Vives i Tutor - Jardins de la Vil·la Cecília – Vil·la Llençart.
13.00 h | Lluïment d'arribada de les entitats i dels artistes de circ als Jardins de la Vil·la Cecília amb presentacions de tots els grups participants.
VIL·LA LLENÇART | Jardins de la Vil·la Cecília
13.10 h | VERMUT MUSICAL. Obertura oficial de l'Espai Pícnic als Jardins. Podeu emportar-vos el dinar o demanar-lo al servei de bar. Hi haurà taules i cadires a disposició. Si voleu reservar, podeu escriure'ns un mail o trucar al centre cívic. Els Boogie Fever amenitzaran el vermut amb temes de pop, rock i festa.
14.30 h | PÍCNIC. Durant l'espai de trobada i àpat en un ambient relaxat i amable a l'ombra de les palmeres dels Jardins de la Vil·la Cecília es durà a terme una sessió musical a càrrec de Dj.' Txarnego (latinsoul) i un petit concert de folk a càrrec del grup hongarès Aranyalma Parós.
16.00 h | RACONS. Racó de malabars amb materials a disposició a càrrec de Free Malabars (Merchola), taller familiar de dibuix amb el Drac de Sarrià. Racó de manualitats amb les Diablesses i Diables. Racó de disfresses, màgia de proximitat a càrrec iMAGIAnat, racó de castells amb els Castellers de Sarrià i racó d'hulla-hop amb Kari Panska.
ACTUACIONS LLENÇART | Jardins de la Vil·la Cecília
17.00 h | Què hi ha millor que un bon dinar acompanyat d'una bona dosi d'humor i sobretot de màgia! Podreu gaudir de màgia de sobretaula i un petit show que us deixarà bocabadats! Amb iMAGIAnat podràs deixar volar la teva iMAGIAnació!
17.30 h | La Cia. Adri Mascort ens presenta l'espectacle "Silence 2.0" Una peça de dansa contemporània amb música flamenca que reflexiona sobre la identitat en una societat estereotipada.
17.45 h | L'artista de circ Kari Panska presenta "Fes-ho tu mateix", un espectacle multidisciplinari que celebra petits plaers de la vida quotidiana i reflexiona sobre la nostra actitud en els moments no tan plaents.
18.30 h | El clown Ale Risorio presenta "La Kermesse" d'ErnestoR”, perquè la idiotesa no té límits... ErnestoR, un fanàtic dels jocs i de les fires, viatja amb el seu carro de kermesse ambulant. La roda de la fortuna gira i el joc comença. Missions impossibles de realitzar i la sorpresa que cada número serà únic, davant d'un públic que també serà part del deliri d'aquest personatge. Una kermesse en el qual tots es porten premi!
CLOENDA DE FOC | Jardins de la Vil·la Cecília i C/ Santa Amèlia
19.30 h | La Cia TodoZancos ens acompanyarà des de la Pista dels Jardins fins a l'inici del correfoc amb un espectacle de manipulació de foc.
20.00 h | Cloenda de foc. Inici del correfoc des de C/ Capità Arenes amb C/ Santa Amèlia fins davant dels Jardins de la Vila Cecília. Començaran els Diablets de Sarrià i a continuació les Diablesses i Diables i el Drac de Sarrià.
Col·laboren: Tabalers i Tabalets de Sarrià , Colla Gegantera de Sarrià, Coordinadora de Rock de Sarrià, Drac de Sarrià, el Bastó de Sarrià, Diablesses, Diables i Diablets de Sarrià, l'Orquestra ESBO, Boogie Fever/CRS, Castellers de Sarrià, Tancház Barcelona i el Castor de Sarrià!
Organitza: Centre cívic Sarrià