IOGA FACIAL

Dimarts
De 18:30 h a 20 h

24/01/2023 > 07/03/2023
Preu: 55,90 €

Qui més  qui menys, troba la forma per a mantenir-se actiu, sa i tonificar el cos. Però en aquesta rutina de salut, ens oblidem d'una part del cos que també té un elevat nombre de músculs: la cara. I és que els músculs facials no són diferents dels de la resta del cos, simplement són més petits. 
 
Amb aquest taller aprendràs la tècnica antiage més eficaç per a mantenir a ratlla l'activitat dels més de 30 músculs facials que componen la cara. Descobriràs que dedicant molt poc temps al dia pots rejovenir el rostre, arrodonir l'oval facial, prevenir o atenuar arrugues i combatre bosses i ulleres. 
 
A més dels resultats físics, en exercitar els punts d'energia que té el rostre, millora l'estat emocional, l'autoestima augmenta, es redueix l'estrès, i s'allibera la tensió acumulada. 

 

A càrrec de Laia Solé, coach d’hàbits saludables.

 

Inscriu-te aquí! 

 

Compartir