Als Jardins de la Vil·la Cecília, C/ Eduardo Conde, 22-42
MAPA 93 256 27 20 - ccsarria@qsl.cat
Benvinguts al web del
Centre Cívic Sarrià
Als Jardins de la Vil·la Cecília, C/ Eduardo Conde, 22-42
MAPA 93 256 27 20 - ccsarria@qsl.cat
Cicle de cessió d'espais escènics. Programació d'espectacles de companyies i grups amb ganes de mostrar la seva obra.
Programació d'espectacles dedicada a les arts escèniques de petit format, amb la finalitat de fomentar, promocionar i dinamitzar la cultura en un ambient càlid i relaxat. Espai de suport a la creació artística que vol potenciar la participació de diferents disciplines i artistes. Es proposa oferir-ho com a espai de preestrena als grups que sol·liciten espais d'assaig i mostra del centre cívic Sarrià (Tramoia i Mínim). Així com restar oberts a les demandes de grups del barri i de la ciutat que tinguin interès a presentar projectes nous o d'artistes novells.
El Rusc vol ser un espai obert a la creació, una forma de gaudir de la cultura de proximitat, amb un estil directe, proper, que pot tenir diferents formats. Parlem de teatre, dansa, concerts, musicals, titelles, monòlegs, preestrenes, cabarets escènics o presentacions de discs.
La programació tindrà lloc els dijous o divendres a la Sala d'Actes o a la Conxita Badia, sempre en funció de les demandes d'espai sorgides de les sinergies del centre cívic (demandes d'actuació externes, representacions del Projecte Tramoia i participants del projecte Mínim, grups musicals que no han pogut tenir accés als Concerts al Soterrani, etc...).
La forma concreta de la coorganització de l'acte amb els grups, companyies o artistes que demanen el servei serà fruit de l'adaptació a la singularitat de cada cas. En aquest sentit, l'actuació al Rusc podrà ser amb entrada lliure o amb entrada a preu públic, amb tècnic de so i llums o bé sense tècnic. Tot dependrà de les necessitats dels actuants.
Amb aquest projecte volem donar resposta a nous projectes que, per diferents raons, no entren en el circuit de programació remunerada dels centres cívics i sales d'exhibició, però que igualment necessiten espais de mostra i de contacte amb els seus públics per tal d'iniciar o continuar la seva trajectòria artística i creativa. Cicle de cessió d'espais a artistes i companyies emergents.
Divendres 10 de novembre a les 18.30 h
JAM SESSION DE JAZZ
Interessades: joves.sarria@qsl.cat