52 centres cívics amb propostes culturals que no et pots perdre!

52 centres cívics amb propostes culturals que no et pots perdre!

ISA 2025, el festival que cus imatges i emocions

CC Sant Andreu
08, 15, 22 i 28/11/2025
  • Tallers

Les terceres jornades anuals d’il·lustració del CC Sant Andreu exploren la connexió entre dibuix i teixit

El CC Sant Andreu torna a posar en marxa l’ISA, el seu festival d’il·lustració, que ja s’ha fet un lloc entre les cites creatives de tardor. En aquesta tercera edició, el fil conductor —mai tan ben dit— és la trobada entre la il·lustració i el teixit, dos llenguatges que es poden filar, brodar o esfilagarsar per expressar emocions i idees. Al llarg de tot el mes de novembre, cinc tallers conviden a explorar la relació entre el traç, la paraula i la matèria tèxtil.

El primer cap de setmana, la Luciana Bedini obre el festival amb el Laboratori d’autoedició (08/11 – 11.30 h), un taller teòric i pràctic per aprendre a millorar textos narratius o poètics a través d’un mètode propi d’anàlisi i reescriptura. En paral·lel, la Tatiana Donoso proposa Brodar una foto, jugar amb la imatge (08/11 – 11.30 h), on s’intervenen fotografies amb fils, botons i cintes per donar-los una nova vida visual.

El relleu el pren la Joana Calsamiglia Reguant amb Minicollage tèxtil: traçant la memòria (15/11 – 11.30 h), un taller per crear petits tapissos amb teles reciclades, objectes simbòlics i frases que evoquen records. El següent dissabte, la Natalia Estefanía Gómez condueix Puntades de poesia (22/11 – 11.30 h), on la paraula es converteix en fil i el poema en textura.

El festival es clou amb Brodar l’ombra (29/11 – 11.30 h), a càrrec d’Ima Torres, una proposta per donar forma a allò que sovint resta invisible, treballant amb agulla, paper i intenció.

L’ISA 2025 continua fidel al seu esperit: experimentar, compartir i construir llenguatges visuals propis des de la proximitat i la sensibilitat. Tots els tallers són gratuïts i cal reservar a través dels enllaços anteriors.

Activitats relacionades