52 centres cívics amb propostes culturals que no et pots perdre!
52 centres cívics amb propostes culturals que no et pots perdre!
Sons de la Barcelona intercultural
Aquestes propostes ja han passat
Tallers d'art sonor al Centre Cívic Convent Sant Agustí
La vida als barris de Barcelona és plena de sons que expressen la gran diversitat dels veïns i veïnes que hi conviuen. Ara, un programa de tallers elaborats pel Programa BCN Interculturalitat, Phonos Fundació Privada i el Centre Cívic Convent Sant Agustí vol copsar aquesta diversitat.
Sons de la Barcelona Intercultural es planteja com un taller on es convida a escoltar l'entorn, explorar la diversitat del nostre barri i gravar els sons que conformen la banda sonora del nostre dia a dia. L'objectiu és elaborar una reflexió sobre les identitats i la diversitat a través del so. Amb els enregistraments, s'elaboraran composicions col·lectives d'arts sonors, i es crearà un Mapa Sonor de la Barcelona Intercultural a Freesound.
El taller està organitzat en 3 sessions: la primera (21/05, de 17 a 20 h) estarà centrada en l'enregistrament de sons; la segona (28/05, de 17 a 19 h), en l'edició amb ordinador; i la darrera (4/06, de 17 a 19 h), en la composició. El taller és gratuït, però cal inscripció prèvia al següent enllaç.
Activitats relacionades
-
Sessions divulgatives per aprofundir en el món cinematogràfic
On:CC Pati LlimonaQuan:11, 18/11, 16/12/2025, 14, 27/01, 10, 24/02 i 10/03/2026 -
Es poden tornar a veure en línia
On:Xarxa de Centres Cívics de BarcelonaQuan:Abans del 15/01/2026 -
Tens una jardinera a la teva disposició
On:CC Vil·la FloridaQuan:D’octubre del 2025 a juliol del 2026











