52 centres cívics amb propostes culturals que no et pots perdre!
52 centres cívics amb propostes culturals que no et pots perdre!
Viu la Setmana del medi ambient al CC Can Deu
- Ciència i tecnologia
- Divulgació
- Familiar
- Rutes i visites
- Tallers
Acció i consciència sostenible a Les Corts
El 5 de juny se celebra el Dia Mundial del Medi Ambient, des que l’any 1972 l’Assemblea General de les Nacions Unides va declarar la jornada dedicada a sensibilitzar la població al voltant de l’entorn natural del planeta.
Com cada any, el CC Can Deu se suma a la iniciativa organitzant una setmana plena d’activitats relacionades amb la sostenibilitat, la protecció del medi ambient i la conscienciació climàtica. Les inscripcions, gratuïtes, es poden fer des dels enllaços següents.
El joc de pistes familiar Salvem el planeta! (01/06 – 11.30 h) i el taller Cuinem el prat (01/06 – 11.30 h) sobre plantes silvestres comestibles obren la nova edició de la Setmana del Medi Ambient, que continua amb l’itinerari Un parc amb vistes. Ruta botànica i històrica pel parc del Guinardó (02/06 – 10.00 h) per aquest espai natural al mig de la ciutat que ofereix unes vistes impressionants de Barcelona.
El cicle anual també hi ha espai per l’Ecotrobada Animal latitude (03/06 – 19.00 h) on es donarà a conèixer aquesta associació que forma i informa sobre la fauna i el medi ambient, així com per les xerrades La recepta que canvia el món (05/06 – 18.00 h) que dóna alternatives de consum responsable en l’alimentació i Remeis naturals per a mals estiuencs (06/06 – 12.00 h), que aplica solucions a base de plantes a molèsties típiques de l’estiu com picades d’insectes o cremades solars.
A més, entre el 2 i el 27 de juny, el centre exposa una col·lecció de llums artístics, atrevits i exclusius creats per Esteve Peramarch. La mostra L’art de la llum és un conjunt de làmpades dissenyades i creades de forma sostenible i artesanal que recuperen i fusionen materials i objectes en desús.
Activitats relacionades
-
Acció i consciència sostenible a Les Corts
On:CC Can DeuQuan:01 – 06 i fins al 27/06/2025 -
Bizet, Rossini, Dvořák i més protagonitzen la primavera lírica
On:Diversos centres civicsQuan:11, 24, 30/04, 05, 15, 16, 22, 27, 30/05, 02, 13, 25 i 26/06/2025 -
Aquí trobareu tots els perfils de Facebook, Instagram i YouTube dels centres cívics
On:Xarxa dels Centres Cívics de BarcelonaQuan:Tot l'any